همنفس
همنفس

همنفس

آره دیوونه ام!

سلام  همنفس من

فدای وجود پاک و مهربونت بشم . بازم بدجوری بیتابت شدم . بازم دلم برات تنگ شده ، اونقدر که دیگه ذره ذره وجودم داره اسم زیباتو فریاد میزنه. نمیتونم آرومش کنم . قلبم داره توی سینم جون میده . داره با همه حجمش خودشو به دیوار سینم میکوبه که شاید از این بند جسم آزاد بشه و بتونه به تو برسه بتونه پربکش به سمت تو . نمیدونم چرا اینقدر کم تحمل شده. هنوز نمیدونم چطور میتونه تا این حد بیتاب بشه ...

روحم داره از جسمم جدا میشه ... داره کنده میشه ...

هیچکسی نمیدونه چه حالی دارم هیچکس نمیتونه حالمو بفهمه ... نمیتونه ...

همه بهم میگن دیوونه ای . آره دیوونه ام ، دیوونه تو ، دیوونه گلم ، رز مهربونم ، دیوونه ام دیوونه همنفسمم. بذار همه بگن بذار همه دنیا بهم بگن دیوونه . اگر این حسو حال شیرین و لذت بینهایتی که از این انتظار ( که تهش تو هستی ، رسیدن به تو )  دارم تجربه میکنم ، دیوونگیه ، اره من دیوونه ام.

به قول محسن

هرکی منو میبینه فکر میکنه دیوونه ام

دیوونه تو هستم دردو بلات به جونم

همه هستی من تا ابد دوست دارم . هرچی که بشه ، هرچی که پیش بیاد ...

دوست دارم گل مهربونم


 

تقدیم به تو همنفس من...

از اول بودم

سلام همنفس من 

دلم برات تنگ شده خیلی زیاد... فقط همین!

از اون شبی که اون جریانو برات تعریف کردم خیلی دلتنگیام بیشتر شده . نمیدونم وقتش بود بگم یا نه اما هرچی که بود دلم با دیدن اون مرواریدا دیگه بینهایت بیتاب شد و خودش دس خودشو رو کرد.  تا حالا چندین بار تو همچین شرایطی بود اما هر بار خودشو نگه داشت . هر بار صبوری کرد و صبوری تا به یه نقطه امن برسه . به نقطه ای که مطمئن شد رز بی اون، اون بی رز یعنی بودن اما نبودن

ادامه مطلب ...

آدمکا

سلام

میخوام از آدمکا بنویسم . آدمکایی که اومدن، شکستن ، خرد کردن ، له کردن و هنوزم ...

ادامه داره و هیچوقت تموم نمیشه .

همیشه مشغول کارن. همیشه . صدای کار کردنشون حتی تو صداهای بلند قلب که از دلتنگی و دوری داره جون میده هم خیلی بلند تر میشه طوری که ساعت ها میگذره و هیچ صدایی جز صدای کار کردن آدمکا نمیاد . خیلی خوب کارشونو بلدن . تو کارشون استادن . موقع کار کردن با هیچکسی شوخی ندارن و خیلی جدین. ( حتی خودشونم از خودشون میترسن )

خلاصه هرچی بگم کم گفتم .

آدمکا این برا شماست ... آره شماها ...

شاید هیچوقت نبینین اما من مینویسم....



پشیمونم از اینکه به تو بدی نکردم

ساده بودم تو عشقت تورو باور نکردم

بخاطر گذشته از تو دل گذشتم

گذاشتی من بسوزم اینم از سر گذشتم

گلایه نیست این گریه هام خیلی دلم گرفته

چطور فراموشت کنم چشات از یاد نرفته

چرا تموم نمیشه این ثانیه های بی هدف

به انتها نمیرسه عمر شکست خورده ی من

دلیل این گریه هام نبوده از جدایی

چرا کسی نکرده به اشکام اعتنایی

زمونه سرت میاره هرچی سرم آوردی

قبول دارم که اینبار این بازی رو تو بردی


 و شما ادامه میدین...

قسمتی از اهنگ دلیل گریه هام ( همون قسمتی که بالا نوشتم ) رو برا دانلود میذارم.
زیاد نیست و حجم کمیم داره ( 1 مگ ) دانلود کنین

دلیل گریه هام

گل من



سلام همنفس من

نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم . فقط همین اول بگم که بی نهایت و با همه وجودم وجود پاکت و مهربونتو دوست دارم .

وجودی که عاشقشم و عاشقونه میپرستمش . قلب و روحی که لایق پرستشه .

همیشه من و دلمو با مهربونی دل مهربونت شرمنده کردی . همیشه خطاها و اشتباهاتم و نادیده گرفتی . همیشه با گذشتت بهم عشق بی نهایتتو ثابت کردی .

تو معنای واقعی عشق هستی

معنای حقیقی دوست داشتن

با تو تونستم یه محبت عمیق و بینهایت زیبا رو درک کنم . محبتی که قلبو روحمو زنده کرد .

باعث شد دنیای سیاه و تاریکم با نور بینهایت و بی دریغ عشق تو روشنو زیبا بشه . که بفهمه دنیا اونچیزی نیست که براش ساختن ،  اونچیزیه که خودش میسازه . دنیامو با تو ساختم دنیایی که بی نهایت زیباست و زیبایی هارو میبینه .

با قلب مهربونت بهم یاد دادی چطور بگذرم چطور عاشق باشم و چطور بسازم.

با اینکه هر بار میساختم و خراب میشد اما بازم وقتی به تو و این عشق ابدی میرسیدم توان بی نهایتی تو وجودم شکل میگرفت برای دوباره ساختن .

و حالا اونقدر میسازم تا یه روز به اون چیزی که میخوام برسم . به همه آرزوهام



 گل مهربونم از تو و برای تو مینویسم که یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین کاراییه که تاحالا انجام دادم . هرچند هرچقدر از روح پاک و قلب مهربونت و احساس زیبات بنویسم کمه و نمیتونم با این نوشته ها ذره ای از وجود زیباترین گل هستی رو توصیف کنم.

گل مهربونم تا ابد دوستت دارم کاش دل بی لیاقتم لایق این عشق ابدی و زیباترین رز  باغچه هستی باشه ... ای کاش باشه...



 کاش میشد همه گلای دنیا رو به پات بریزم...

مینویسم از تو

سلام همنفس من

فقط اومدم بگم

تا همیشه برات مینویسم و

بی نهایت دوستت دارم گل مهربون من







تقدیم به تو

همنفس من ...