همنفس
همنفس

همنفس

روزت مبارک زن رویایی من ...

سلام همنفس من ...

گل رز زیبای زندگی من روزت مبارک...
همسفر و همنفس و همراه همیشگی من روزت مبارک ...
دوست دارم با تمام وجودم ...
همنفس مهربون و از خود گذشته من همیشه آرزوم داشتن همراه خوبی مث تو بود که تو همه شرایط و همه مواقع با احساس و قلب پاکش درکم کنه و بی دریغ کنارم باشم
و حالا اون همراه و دوست خوب تو زندگیم هست و  دارم از کنارش بودن لذت میبرم
کسی که همیشه از خودش برام میگذره تا من کمتر سختی بکشم...
بخدا نمیدونم چجوری میتونم ازت تشکر کنم ماه مهربون زندگی من ...
ای کاش بتونم زود زود یکمی از مهربونیاتو جبران کنم عزیزترین قلبم...
همه لحظه ها بهت فکر میکنم و باهات نفس میکشم
کنارت زندگی میکنم و از وجود پر از محبتت لذت میبرم عاشقونه قلب پاک و مهربون و دوس داشتنیتو میپرستم و از خدا میخوام تا ابد کنارم بمونی تا همیشه خوشبخت ترین مرد روی زمین باشم زن رویایی من...
به یاد روزای اول ...
زن بودنت زیباست ... زن بودنتو دوس دارم...
دوست دارم رویای همیشگی من...
دوست دارم...


تقدیم به وجود زیبات همنفس من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد