همنفس
همنفس

همنفس

روز تو ...

سلام همنفس من ...

سلام گل رز با احساس و دوس داشتنی من

ببخش که خیلی وقته نیومدم و برات ننوشتم 

دلیل زنده بودنم رویای هر روز و شبم 

همنفس من همه هستی من 

بینهایت دوست دارم 

روزت مبارک بهار زندگی من



امروز بیشتر از هر وقت دیگه ای دلم میخواد کنار قلب پر از احساس و وجود لبریز از زیباییت باشم .دوس داشتم کنارت باشم و بیشتر از همه لحظه هایی که گذشت عشق و دوست داشتنمو به پای قلب مهربونت میریختم .
امروز فقط یه مناسبت تو تقویمه واسه کسایی که یادشون رفته یکی هست تو زندگیشون که اگه فقط یه روز نباشه زندگیشون سخت و سخت تر میشه ، اما برای من که عاشق بهترین و زیباترین گل رز دنیا هستم هر روز و هر لحظه این مناسبت تکرار میشه ...
هر روز من روز توئه زیباترینم
همه ی لحظه هام برای و تو و بخاطر توئه
تویی که با اومدنت بهم دلیل زندگی دادی ، با خنده هات بهم بهونه خوشحالی دادی ، بهونه برای خندیدن ، برای شاد بودن کنار لبخند پر از زندگیت ، تویی که با اومدنت منو به خوشبختی مطلق رسوندی
همیشه فک میکردم ادمی خوشبخته که همه چیز تو زندگیش داشته باشه و اون همه چیز حتما خونه و ماشین و پول فراوون و ... هست اما بعد از اینکه اومدی تو زندگیم فهمیدم خوشبختی یعنی داشتن همه چیز اما اون همه چیز اونایی نیست که گفتم داشتن همه چیز تو زندگی یعنی داشتن عشق مهربون و با احساسی مث تو...
عاشقونه قلب مهربونتو میپرستم همه ی دنیای من
روزت مبارک رز زیبای من
دوباره برات مینویسم مطمئن باش دیگه نمیذارم خونه خوشکلمون گرد و غبار بگیره عزیزترینم



تقدیم با یه دنیا عشق به قلب مهربون و دوس داشتنیت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد