همنفس
همنفس

همنفس

هوای زنده بودنم ...

سلام همنفس من ...


خیلی دلم میخواد بتونم احساسمو درمورد داشتنت با کلمه ها و جمله ها بیان کنم اما هرگز نتونستم اون حد واقعی خوشحالی و خوشبختیمو از اینکه دارمت و تو زندگیم هستی بگم...
تو یه رویای فوق العاده زیبا هستی و من تونستم این رویای زیبارو بدست بیارم از این زیبایی با همه وجود لذت ببرم و طعم خاص همنفس بودنو داشتن یه همراه همیشگی رو تجربه کنم ...
گل رز من با تو بودن بهترین حس دنیاس که تونستم تجربه کنم ...
خوشبختی واقعی یعنی داشتن تو حس خوب عاشقی ...
با همه وجودم عاشقتم ماه مهربون آسمون قلبم ...
نمیدونی و نمیدونم چقدر و چجوری بگم که عاشق نفس کشیدن تو هواتم هوای زنده بودنم...
همنفس من این روزا خیلی اذیت شدی منو ببخش که نتونستم تو این شرایط کنار دل مهربونت باشم و حداقل یکمی هوای دل مهربونتو داشته باشم...
عزیز قلبم هرجای دنیا که باشم هرچقدرم که ازت دور باشم بدون تا ابد قلبم کنار قلب پاک و مهربونته و همیشه حواسم به دلت هست و مراقبشم ...
دوست دارم و همه وجودم و فدای وجود پر از محبتت میکنم ...
عاشق همه بودنتم دلیل بودنم ...




تقدیم به تو که هوای زنده بودنمی ... همنفس من ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد