همنفس
همنفس

همنفس

بهار...

سلام همنفس من
سلام گل رز خوش عطر من
گلکم ازت ممنونم بخاطر همه لحظه های زیبایی که بهم دادی . بخاطر همه چیز تا ابد ازت ممنونم
همنفس من ، بودنت ، داشتنت نهایت آرامشه.
چقدر خوبه که اومدی ، که دارمت...
این جمله رو بارها و بارها بهت گفتم و تو تنها کسی هستی که تاحالا این جمله رو ازم شنیدی و تنها کسی هستی که ازم میشنوی.
هربار که بهت فک میکنم بی اختیار میگم چقدر خوبه که اومدی، که دارمت...

چند وقتیه بهار کوچولومون اومده .
چقدر زیباست چقدر شیرین و دوس داشتنیه این فسقلی.
درس مثل خودت...
بهاران...
دیوونتم توبهترین لحظه ساز زندگیم هستی همنفس من. چه اسم قشنگی براش انتخاب کردی
خیلی بهش میاد. حتی به اومدنشم میاد. بهاران...
دیوونه م نه؟ اشکال نداره گلکم هرچی میخوای فک کن اما همش تقصیر خودته تا قبل این تنها بودی حالا شدین دوتا پس بهم حق بده مجنون باشم.
اگر بهم اجازه بدی میخوام یه وقتایی برا هردوتاییتون بنویسم.
حسودی نکنیا گل رز من با همه اینا خودتم میدونی تویی که برام نفسی بهار کنار تو و با توئه که معنا پیدا کرده...
بینهایت دوستون دارم...
دوست دارم گل رز زیبای من...


تقدیم به تو همنفس من ...