همنفس
همنفس

همنفس

نوروز 93


سلام همنفس من...
همنفس رویایی من ... تعبیر خواب و آرزوهای من...
گل رز مهربون و دوس داشتنی و با گذشت من ...
تو عشقی و عاشق بودنو از قلب پر از محبتت یاد میگیرم با اینکه شاگرد خوبی نیستم ... تو معلمی ، معلم عشق و من شاگرد خوبی نبودم تا این دریای خوبی رو حداقل با رودی هرچند کوچک جبران کنم...
دلیل خوشبختی من تا همیشه عاشقتم...
عیدت مبارک عیدی من از خدا...
سال 93 اومدو من پنجمین سال خوشبختیمو با تو و بهارانم جشن میگیرم ...
خوشحالم و خوشبختی رو در کنارتون با همه وجود لمس میکنم...
زیباترین گل رز دنیا از عطر وجودت نفس میکشم و با نفسات زنده م هوای خوب عاشقی ...
یه سال دیگه از باهم بودنمون گذشت و میدونم که تو این سال خیلی اذیتت کردم و قلب کوچولو و بلوریتو شکستم ... میدونم نا مهربونیم بیشتر از مهربونیام به قلب دوس داشتنی و پر از احساست بوده ...
عزیزترینم ببخش و بگذر از این عاشق نالایق که زیباترین عشق دنیا رو هدیه گرفته و قدرشو ندونسته با نامهربونیاش عزیز قلبشو ، همنفسشو ازار داده...
 ماه مهربون و دوس داشتنی من بدون همیشه عاشقت میمونم تا ابد ... بدون هر کاری میکنم و هر حرفی میزنم از رو احساسم نسبت به توئه... همیشه رو وجود پر از زیباییت حساسم و این فقط و فقط از روی عشقم به گل رز خوش عطرمه و بس...
تا همیشه عاشقتم و عاشقونه قلب مهربونتو میپرستم ...


تقدیم به وجود سراسر از زیباییت ، گل رز زیبای من ...

نظرات 1 + ارسال نظر

بسیار هم عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد