همنفس
همنفس

همنفس

چند خط برای تو...

سلام همنفس من...
ببخش گل رز من که انقدر دیر آپ کردم...
اما خودت میدونی هر روز برات مینویسم... سعی میکنم هربار که بتونم تو مرخصیام آپ کنم تا از بی قراریای دل بیقرارم برات بگم شاید همین که تو میخونیشون یکمی ارومم کنه ...
روزای بی تو بودن خیلی سخت و کند میگذره ... تنها دلیل برای روز شدن شبا و شب شدن روزا ، گذشتن زمان و رفتن ثانیه دوباره رسیدن به توئه ...
خداروشکر که هستی که دارمت ...
اگر نبودی هیچوقت شب به صب نمیرسید...
مرسی گل من که اومدی و به زندگیم نورو گرما دادی ... مهربونم تو منو با قلب پاکو مهربونت به بهترینا رسوندی ... حالا دیگه هیچی از این دنیا نمیخوام چون همه دنیای من گل رز منه ... تورو که دارم همه دنیا تو چنگمه .
حالا همه ارزوم نفس کشیدن تو هواته همنفس من...
دلم میخواد اینو اینجا بگم که هربار که میای بخونیش...
نفسم اگه بهارانو دوس دارم دلیلش تویی اگه بهاران بهاران من شد دلیلش این بود که دلیلش تو بودی تورو دوس دارم که بهاران دوس داشتنی شده برام . تو که هستی بهاران معنا داره بدون تو حتی بهارم نمیخوام ... بی تو پاییزم بهاری نمیخوام ...
دیگه هیچی درمورد جمله های بالا نمیگم بدون عاشقتم عاشق تر از همیشه چون بازم تو عشقو بهم یاد دادی ...
میدونی خوشبختی یعنی چی؟
خوشبختی یعنی داشتن تو فقط همین.
میدونی نفس هر روز که میگذره نمیدونم چجوری بگم انگار ظرفیت روحم بیشتر میشه انگار عشقت تو وجودم رشد میکنه و هر روز بزرگتر میشه ... برا همین گله ای از دنیا و ناسازگاریاش ندارم... فک میکنم اگه اینا پیش نیومده بود هیچوقت تا این حد عاشقت نمیشدم هیچوقت عشقمون انقدر بزرگو رویایی نمیشد ...
راستی گفتم رویایی ، توپادگان  هروقت که بتونم برات مینویسم چندتا از بچه ها این نوشتنا رو دیدن. با هر کلمه ای ، با هر جمله ای ،با هر خاطره ای ، با هر شعری حالتای صورتم عوض میشد ، گاهی لبخند گاهی اشک گاهی بغض و گاهی حرص خوردنا و گاهی عصبی شدنام براشون عجیب بود. عجیب برا اینکه چطور میشه یکی رو انقدر دوس داشتو عاشقش بود که یادش تو همه لحظه هات جاری باشه که تموم لحظه هاتو بی اونکه کنارت باشه کنارش سر کنی ...
از عشقم برا کسی تعریف نمیکنم که برا هرکی گفتم براش رویا و افسانه و قصه بوده و از واقعیت به دور اما این حقیقت محضه که عشق ما مرزا و کلیشه هارو از بین برده ...
حق دارن باور نکنن اگه اینارو چن سال پیش به خود منم میگفتن باورم نمیشد اما حالا اگر بشنوم باورش میکنم چون لمسش کردم ...
تا ابد ممنونتم که عشق پاکو خالصو احساس نابتو بی دریغ به منو روح زخمیم بخشیدی و شدی مرهم همه دردامو رفیق تنهاییام ، شدی همنفسم و همسفرم ...
تا ابد عاشقتم عشق ابدی من...



تقدیم به تو گل رز باغچه ی دلم...