همنفس
همنفس

همنفس

ما...

سلام همنفس من ...

همه هستی من خیلی دلتنگت بودم دلتنگ نوشتن برای تو
برا بهاران ...
خیلی دوستون دارم خیلی زیاد ...
همه دنیای من همه زندگی من همه هستی من ، کاش میشد همه وجودمو فداتون کنم فدای وجودتون
امیدم برا زندگی کردن برا بالا رفتن برا جلو رفتن برا حرکت کردن شمایین
همنفس من ، گل مهربونم ، بهار من ، بهار زندگی من بینهایت دوستون دارم
همنفس من تا ابد ممنونتم بخاطر همه حسای خوبی که بهم دادی
گل رز من ، چقدر خوبه که هستی چقدر خوبه که دارمت
عشق و دوس داشتن خوشبختی واقعی کنار تو با تو بود که برام معنا شد که تونستم بهشون برسم و لمسشون کنم
مرسی گل خوش عطر من
عاشقتم تا ابد
بهار زندگی من دارم لحظه هارو برای اومدنت میشمارم...
بهاران من ...
دوست دارم همنفس من ...



تقدیم به تو عشق ابدی من ...

خوشبختی

سلام همنفس مهربون من...

بهت گفتم اگر بخندی دنیا برام خیلی زیبا میشه.
زندگی کردنو دوس دارم بخاطر وجود تو نفس کشیدنو دوس دارم فقط تو هوای تو
نمیدونی گل من چقدر احساس خوشبختی میکنم احساس میکنم خوشبخت ترین مرد روی زمینم چون زیباترین و با احساس ترین همنفس دنیا رو دارم
چون خوش عطر ترین گل رز دنیا رو دارم
هوای دلم افتابیه
با همه سختیایی که وجود داره و خودت خوب ازش خبر داری اما هیچکدومشون نمیتونن منو وادار کنن که حتا یه لحظه از این حس دور بشم هیچکدومشون نمیتونن خنده رو از
لبم بردارن
آخیش دلم ،دل دیوونه من ، خوشبختی رو داری با همه حجمت لمس میکنی اره این تویی که خوشبختی تو ، همونی که اونقدر عذابت دادن...
حالا نوبت توئه لمسش کن با همه حجم وجودیت حسش کن تویی که خوشبختی...
دوست دارم همنفس من

پیش تو از یاد بردم روزهای سختی م را
عشق مدیون تو هستم لحظه خوشبختی م را ...

عاشقتم معنای حقیقی عشق ...



تقدیم به تو که بهترین همنفس دنیایی ، همنفس من...

یه قصه یا یه رویا ؟!

سلام بهترین همنفس دنیا ...
سلام مهربونترین گل رز روی زمین
به بینهایت بار بیشتر از هر لحظه دیگه دوست دارم گلکم
بخدا قسم میدونستم خیلی با احساس و مهربونی اما نمیدونستم اون گل رزی که عاشقشم تا این حد احساسش لطیف و زیباست که منو تا اووج قله خوشبختی ببره
اون احساسی که تو حرفا و رفتارات تو صدات موج میزنه
 اخ خدایا چقدر خوبه چقدر خوبه این احساس...
عاشقتم عاشق با تو نفس کشیدن عاشق با تو همنفس بودن عاشق با تو پرواز کردن عاشق با تو رفتن تو قصه ها
عاشقتم بهترین لحظه ساز زندگیم
عاشقتم مث لحظه غرق شدن تو احساس نابت عاشقتم مث لحظه یکی شدن دوتا روح
عاشقتم مث بوی خوش بهار عاشقتم مث یه عشق پاک
همنفس با احساس من یادت باشه اگر یه روزی دل مهربونت ازم بگیره همه دنیام میشه غم همه روح و وجودم درد میگیره مشکلای کوچیکیم که پیش بیاد میتونه منو از پا دربیاره اما
گل رز زیبای من اگر بخدی همه دنیا از دید من زیباست هیچ غمی وجود نداره و هیچ
مشکلی نمیتونه سر راه من باشه هرچی باشه همه رو از سر راه بر میدارم خیلی راحت فقط تو بخند دل مهربونت شاد باشه من فقط و فقط همینو میخوام اگر تو شاد باشی تو خوشحال باشی زیباترین و لذت بخش ترین لحظه زندگیمو  بهم دادی
پس بخند همه هستی من ...
وقتی میخندی خیلی زیبا تر میشی گل رز من
بخند همنفس من بخند بهار زندگیمون کنارمونه
 مگه خوشبختی چیه؟
خوشبختی یعنی داشتن گل رز خوشبختی یعنی وجود بهاران
دوست دارم همنفس من
 دوستون دارم...


تقدیم به تو گل رز با احساس و زیبای من ...