همنفس
همنفس

همنفس

دلتنگیای من...

سلام همنفس من...

اومدم امشبم مث همیشه ، مث همه نوشته های قبلیم ، مث همه دردو دلا ،همه ناگفته های گفته شده بین ما ...اومدم امشبم بنویسم همه چیزی رو که تو دلمه
گاهی وقتا حس میکنم چقدر خوب شد اینجارو راه انداختم چقدر خوب شد که راهی برای نوشتن از تو برای خودم ساختم ...
اخه میدونی مهربونم خیلی وقتا پیش میاد بخاطر این دلتنگیای، هر لحظه م، تو زندگی روزمره تو مشکلاتی درس میکنم
مث همین چن ساعت پیش
اس دادی گفتی خسته ای،ممکنه خوابت ببره اگر اس دادم و جواب ندادی نگرانت نشم...
مث همیشه دلم میخواست استراحت کنی اما دلتنگت بودم ، خیلی زیاد... همیشه همینه از لحظه ای که تلفنو قط میکنم دلتنگیام شروع میشه...
دس من نیست ... دوست دارم ، بینهایت دوست دارم، تو همه هستی منی همه زندگیمی وقتی کسی میشه همه زندگیت دیگه نمیتونی دلتنگش نباشی حتا اگر چن لحظه قبل صداشو شنیده باشی...دیده باشیش ...
دوس داشتم اروم و راحت بخوابی اما دل دیوونه خودمم میشناختم میدونستم اگر با این حال بیدار بمونم نمیذارم بخوابی... دس من نیست کافیه من حالت خاصی داشته باشم، درست همون موقع تو متوجه میشی نمیدونم چجوری اما متوجه حالتام میشی...همینم باعث میشه اینطوری تودردسر بیفتی رز خوش عطر من...
گفتم اگر بخوابم خیلی بهتره حداقل اینطوری توام میتونی راحت بخوابی اما همینم نشد ...
همین که خوابم برد خودمو کنارت دیدم ... اومدم و اروم دست مهربونتو گرفتمو بوسیدم یه قطره اشکم ریخت رو دستت و بیدار شدی ... به پیشونیت دس کشیدمو بوسیدمش ازت معذرت خواهی کردمو بیدار شدم...
وقتی پاشدم و گوشیمو نگا کردم دیدم اس دادی
گفته بودی
...خوبی؟
قلبم یه دفه شروع کرد به تند تند زدن
صدام کردی؟
نمیدونستم چی بگم...

عشق قدرت بینهایتی داره ...
گل من تو معنای واقعی عشقی
گاهی باورم نمیشه که همه این محبت و عشقی که دارم واقعی باشه فک میکنم تویه قصه و رویا هستم یه رویای شیرین که هرکسی نمیتونه حتا همچین رویایی ببینه اما هربار با صدات با نگاه مهربونت میفهممم همه اینا واقعیت داره و منم که بدون اینکه لایق این عشق باشم زیباترین محبت دنیا رو دارم
دوست دارم گل رز خوش عطر من ...



تقدیم به بهترین همنفس دنیا ، همنفس من ...

چه اسمی برای این احساس بذارم... بدون عنوان...

سلام همنفس من

باور کن دیگه نمیدونم چی باید بگم بهترینم...
 من مث همیشه جلوی احساس پاک و قشنگ تو مهربونم کم اوردم. چطوری باید جواب محبتا و احساس بینهایت زیباتو بدم
دلم میخواد برم یه جای شلوغ یه جای بزرگ داد بزنم بگم من خوشبخت ترین مرد روی زمینم چون مهربون ترین و دوس داشتنی ترین همنفس دنیا رو دارم
با احساس ترین و زیباترین گل رز روی زمینو ، من دارم ، مال منه ، همه وجودم لبریزه از محبت زیباشه، لبریز از عشقه بینهایتشه
روحم همیشه تشنه با اون بودنه...
تا همه ادما بدونن تو مال منی و من عاشقتم و تو باعث خوشبختی منی ماه مهربون من...
گل من
گوش کن
مطمئنم میتونی بشنوی
هربار گوش کنی میشنوی، میشنوی چطوری قلبم برای تو و با تو بودن میتپه عشق من...
گل مهربونم تا ابد ازت ممنونم
مرسی که همیشه همراهمی
خیلی عالی بود... با تو بودن بهترین و زیباترین لذت دنیاس
مرسی که کنارمی
 عاشقتم عشق ابدی من
تو فوق العاده ای گل من، فوق العاده... نمیدونم چه واژه ای میتونم استفاده کنم که توصیفی باشه برای وجود مهربون و زیبات
تا ابد دوستت دارم فرشته زیبای من ...



تقدیم به تو که بهترین احساس دنیایی ، زیباترین گل رز روی زمین ، گل من...

تولدت مبارک گل من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.