همنفس
همنفس

همنفس

دوست دارم...

سلام همنفس من ...

گل رز مهربون من به ارتقای ابدیت دوست دارم
دوست دارم نه فقط بخاطر جسم زیبات که بخاطر روح پاکت
دوست دارم نه فقط برای همصحبت بودن که بخاطر همنفس بودن
دوست دارم نه فقط بخاطر گذشته ها که بخاطر وجود بهار با هم بودن
دوست دارم نه فقط بخاطر جمله های زیبات که بخاطر خلوص واژه هات
دوست دارم نه فقط بخاطر خواسته های دلم که بخاطر مهربونیای دل مهربونت
دوست دارم نه فقط بخاطر باهم بودن تا ته این جاده که بخاطر کنارهم بودن تا ابد
دوست دارم نه فقط بخاطر بودنت توزندگیم که به خاطر همسفر شدن تو مسیر زندگی

 و دوست دارم تنها جمله ایست که هرگز تکراری نمی شود و خوب میدانم که میدانی ...


تقدیم به تو گل رز زیبای من...

فرشته مهربون من...


سلام همنفس من ...

سلام گل رز مهربونم
خیلی وقت بود اینجا ننوشته بودم برات
اما امشب مهربونیات دل مهربونت مجورم کرد که بازم بیامو از اون دل صاف و ساده از اون همه مهربونیات بنویسم
بنویسم از دل خودم که چقدر خوشحاله که الان از خوشحالی از شوق داشتنت از همنفس بودنو همراه بودنت از جاش میخواد کنده شه
کنده شه تا به تو به گل رزش نزیکتر شه ...
همنفس من
رز بی نهایت زیبای من
دلم میخواد فریاد بزنم اسم قشگتو ، بگم که این فرشته مهربون مال منه همنفس منه ... گل رز منه...
دلم میخواد به همه ادمای دنیا بگم که خوشبخت ترین ادم روی زمینم چون مهربون ترین فرشته خدا ، زیباترین گل رز دنیا ، بهترین همنفس روی زمین مال منه
کنار منه ... حتی اگر فاصله ها نخوان ... این روح پاک و زیبات مال منه
بی نهایت بار دوست دارم ارامش من 


تقدیم به تو گل رز زیبای من ...