همنفس
همنفس

همنفس

17 روز

سلام همنفس من...

خدایا شکرت تموم شد امروزم

گذشت و شد

روز

خدایا شکرت شکرت شکرت

درسته دلتنگم ، درسته دارم دیوونه میشم ، درسته تا حد جنون رسیدم ، اما... اما خدایا من عشقمو میخوام ومیدونم یه روزی میشه و اون روز زیاد دور نیست

میدونم خیلی زود تو اوج اسمونت برای همیشه  میمونیم...

و کنار هم میسازیم...

خدایا شکرت که همه ارزوهایی که داشتم داره براورده میشه . میدونم لایقش نیستم اما خودت کمکم کن تا لایقشون بشم...

دوست دارم مهربونم تو بهترین همنفس دنیایی

لحظه هام با تو ، کنار تو رنگ دیگه ای داره ...

تو ... حتی اگر دنیا تمام دیواراشم بینمون بذاره بازم...تا ابد

تقدیم به تو گل رز مهربون باغچه ی دلم...

16

سلام همنفس من...


روز گذشت

اما گل من دیشب تا حد جنون دلتنگت بودم . اونقدر که دیگه تحمل هیچ چیزو نداشتم . دیگه نمیتونستم...

چندبار اومدم تا اپ کنم اما دلم نمیذاشت امونمو بریده بود بهم اجازه نمیداد خودم چیزی بنویسم همه قلبو روحو جسمو همه وجودمو دلتنگی گرفته بود . چیزایی مینوشتم که نباید بگم . نباید...

 تمام شب یادگاریتو تو بغلم گرفته بود ... هنوز عطرش منو دیوونه میکنه هنوز وقتی میگیرمش تو دستم کنده میشم از هرچی ... منو میبره به زیباترین لحظه هام ...

تمام شب اینطوری گذشت تا دلم یکمی اروم شد ...

اما حالا این دلتنگیه این دوریه این روزا ...

 گل من بینهایت دلتنگتم روزارو میشمارم ...

امروزم داره تموم میشه ...

دوست دارم مهربونترین همنفس دنیا ...


تقدیم به تو گل رز زیبای من ...

یه روزی واقعی میشه...

15

سلام همنفس من ...

شد



روز

گل رز من 15 روز گذشته و فقط...

گل من حالا بهتر شد. خیالم راحت تره . حالا حداقلش اینه دیگه اونطوری همه لحظه هام با استرس نمیگذره میدونم کجایی چکار میکنی و اینکه راحت تر میتونم از حالت باخبر بشم

بخدا برام سخت بود نمیدونی گل من هیچکسی نمیدونه ... شاید به نظر خیلیا اینا همش حرفه یا اگر واقعیته خیلی زیادیه . اما گل من...

ببخش که همش دعا کردم این روزا زودتر تموم شه ...

ببخش مهربونم

تا ابد دوست دارم همنفس من



تقدیم به تو گل رز مهربون من...

چهاردهمین روزم گذشت

سلام همنفس من...



روز شد


شبا چقدر بد اهنگه

سکوت شب ، هر شب داره

با صدای ترک خوردن و شکستن بغضم میشکنه

هر چقدر که سخت میشه ، بازم به دلم دلداری میدم

تموم میشه دل من

طاقت بیار دل من

اینا همش امتحانه

یه روز میاد اون کسی که

درمون همه درداته

اما گلم میدونم که میدونی

تو این دلم چی میگذره

اگر بگه با اینکه تو این روزاست

اما بازم ارومه

همه ش داره به خودش دلداری میده

ای خدا پس کی تموم میشه

تاوان اشتباهمون، چقدر دیگه سنگین میشه

همه این سختیا

همه این دوریا

دلیلش اینکه عاشقیمو غرق تو عشقمون شدیم...؟!

اخ خدا جون ببخش منو!

غلط کردم، دیگه تو حکمت کارات دخالتی نمیکنم

حتما اینم دلیل داره...

من و نفس هرچی که سختیه باید تحمل کنیم

حتما یه روز درس میشه

این حکایت عشقیه

که یه روز ابدی میشه


حرفای دلی...


با همه وجودم دوست دارم و دلتنگتم گل رز من...



تقدیم به تو همنفس من...

13 روز

سلام همنفس من...

امروزم بالاخره تموم شد و الان


روز گذشته ...


گل من خیلی حرف تو دلم هست که دوست داشتم بهت بگم اما

اما گلم میدونی که نمیتونم فعلا .

دلم میخواد زودتر تموم شه و من بتونم دوباره اونچیزایی که تو دلم هستو بدون اینکه نگران چیزی باشم بهت بگم . میترسم الان به زبون بیارمشون از بعدش میترسم اخه دیگه دس خودم نیست وقتی یه جمله بهت بگم دلم میخواد تا اخرشو بگم ولی میدونی که دلم چقدر بیتابته میترسم الان بگم و بعدش دیگه نتونم جمش کنم .

دلم میخواد داد بزنم و بگم دوست دارم اما باید صبر کنم تا تموم بشه . تا هم صبوری کردن یاد بگیرم و هم تنبیهی برای دل ... باشه.

تا یاد بگیره قدر بهترینا رو اونطوری که لایقشونه بدونه .

دوست دارم گل من...


تقدیم به تو همنفس من...