همنفس
همنفس

همنفس

آدمکا

سلام

میخوام از آدمکا بنویسم . آدمکایی که اومدن، شکستن ، خرد کردن ، له کردن و هنوزم ...

ادامه داره و هیچوقت تموم نمیشه .

همیشه مشغول کارن. همیشه . صدای کار کردنشون حتی تو صداهای بلند قلب که از دلتنگی و دوری داره جون میده هم خیلی بلند تر میشه طوری که ساعت ها میگذره و هیچ صدایی جز صدای کار کردن آدمکا نمیاد . خیلی خوب کارشونو بلدن . تو کارشون استادن . موقع کار کردن با هیچکسی شوخی ندارن و خیلی جدین. ( حتی خودشونم از خودشون میترسن )

خلاصه هرچی بگم کم گفتم .

آدمکا این برا شماست ... آره شماها ...

شاید هیچوقت نبینین اما من مینویسم....



پشیمونم از اینکه به تو بدی نکردم

ساده بودم تو عشقت تورو باور نکردم

بخاطر گذشته از تو دل گذشتم

گذاشتی من بسوزم اینم از سر گذشتم

گلایه نیست این گریه هام خیلی دلم گرفته

چطور فراموشت کنم چشات از یاد نرفته

چرا تموم نمیشه این ثانیه های بی هدف

به انتها نمیرسه عمر شکست خورده ی من

دلیل این گریه هام نبوده از جدایی

چرا کسی نکرده به اشکام اعتنایی

زمونه سرت میاره هرچی سرم آوردی

قبول دارم که اینبار این بازی رو تو بردی


 و شما ادامه میدین...

قسمتی از اهنگ دلیل گریه هام ( همون قسمتی که بالا نوشتم ) رو برا دانلود میذارم.
زیاد نیست و حجم کمیم داره ( 1 مگ ) دانلود کنین

دلیل گریه هام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد