همنفس
همنفس

همنفس

پروانه ها...

سلام همنفس من ...
امشب از اون شباییه که پٌر از حرفم ...فدای دل مهربونت بشم ناراحت نشو گل رز من ، دارم باهات حرف میزنم اما نه جوری که باعث بشم بیدار شی.آروم حرف میزنم باهات و با عشق و محبتی که تووی حرفامه روح مهربون و پاکتو نوازش میکنمنمیدونم چی باعث شد همچین عشق بی نهایتی به وجود بیاد که حتی لحظه های نبودنت هم با همه سختیا و دلتنگیاش بازم مث در کنارت بودن لذت بخشه. لذت داره چون میدونم این لحظه ها که هر ثانیش برام قد یکسال میگذره بالاخره با اومدنت تموم میشه.هنوز نمیدونم از اول چی شد که این عشق به وجود اومد و چی شد به این سرعت رشد کرد و شدی همه زندگیم.شدی همه هستیم.

پروانه ها وقتی که میسوختن

تقدیتو دوختن به تقدیرم
هروقت دلت میگیره میسوزم
هروقت دلت میسوزه میمیرم...
بی نهایت دوست دارم گل رز مهربون من






تقدیم به تو که معنای حقیقی عشق هستی ، تقدیم به تو گل رز زیبای من...  

سال نوت مبارک همنفس مهربونم

سلام گل رز زیبای من
سال نوت مبارک همنفس مهربونم
 دوست دارم همه زندگی من بیشتر از همیشه و هر وقت دیگه ای دوست دارم
امشب خیلی دلم میخواد حرف بزنم برات بگم از دلم که چه حالیه ، بگم از روحم که چقدر تشنه مهربونیاته .
بگم از حسی که امروز همه وجودمو پر کرد که هنوزم مث همون لحظه خوندن اون اس ، قلبم عاشقانه تر از همیشه برات میتپه ...
الهی من فدای اشکای پاکت بشم.گریه هات منو میسوزونه نفس ، آتیش میگره قلبم وقتی اشکای پاک و نازت از رو گونه هات سرازیر میشن
الهی بمیرم برا صبرو طاقتت برای مهربونیای دل مهربونت که همیشه هوامو داشته
هنوزم یاد اون است که میوفتم اشکام امونم نمیده . همیشه منو با گذشت و بزرگواریت شرمنده کردی
مرسی فرشته من که انقدر مهربون و با گذشتی
از همیشه بیشتر دوست دارم همنفس من ...



تقدیم به تو فرشته مهربونم ...