همنفس
همنفس

همنفس

همیشه بهار...

سلام همنفس من...
چقدر دلتنگ یه نفس عمیق تو هوای این خونه بودم...
درسته خیلی وقته اینجا نیومدم و خیلی وقته برات ننوشتم میدونم خیلی ازم دلخور شدی که چرا انقدر دیر نوشتم ...
عزیزترین قلبم ببخش که انقد منتظرت گذاشتم خودت میدونی چقدر دوست دارم و چقدر برام مهمی میدونی چقدر دوس دارم عشقتو فریاد بزنم اما از این به بعد سعی میکنم دیگه چشای زیباتو منتظر نذارم و مث گذشته تو هر فرصتی از عشقم برات بگم تا همیشه قلبمو تو این خونه لمس کنی...
گل رز زیبای من مطمئنم این چند ماه خیلی سختی کشیدی مطمئنم خیلی اذیت شدی و روزگار بهت سخت گرفته منم نتونستم تو همه این مدت اونطوری که یه باغبون به گل رزش میرسه بهت برسم و نذارم باد و بارونای پاییزی گلبرگای ظریف احساستو ازار بده ...
رز با احساس من تو همیشه با احساس زیبا و قلب مهربونت به من و زندگیم آرامش دادی... آرامش من تا ابد عاشقتم و همیشه همه احساسمو فدای یه لحظه لبخندت میکنم ...
خنده هات به من زندگی میده منو تا اووج خوشبختی میبره...
تو بخند تا من زنده باشم بخند تا دنیام زیبا باشه ...
دیگه نمیذارم گل رز زیبای من زیر بارونای پاییزی بمونه نمیذارم سرمای زمستون گلبرگای احساستو تو سرما بلرزونه میخوام همیشه زمانو برات تو بهار نگه دارم میخوام همیشه بهاری بمونیم کنار بهار...
تا همیشه عاشقونه میپرستمت همه هستی من ...



تقدیم به وجود پر از زیباییت رز زیبای من ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد