همنفس
همنفس

همنفس

تولد عشقم...

سلام همنفس من...
دلیل بودنم مرسی که اومدی تو زندگیم... مرسی که چند سال پیش اومدی تو این دنیا تا یه روزی بشی همه وجود کسی که بینهایت به وجود مهربونت نیاز داره....
نیاز داره که تو ، عشق واقعی رو داشته باشه تا زنده بمونه...
همه وجودم تا ابد عاشقتم و ممنونت که اومدی تا بهم زندگیه با عشق و بدی
باعث شدی ببینم و بفهمم که عشق و عاشق و عاشقی یعنی چی ...
تولدت مبارک همه هستی من...
امشب بخند بخند تا تو دل تاریکی شب خورشید به دنیامون بتابه ...
گل رز دوس داشتنی من تو همیشه بینظیر بودی و هستی مرسی که کنارم موندی و نذاشتی تو تنهاییام بشکنم ...
خداروشکر که تو به دنیا اومدی خدایا شکرت که همنفس منو آفریدی ... خدایا شکرت که اونو سر راهم قرار دادی ...
عزیزترینم تولدت مبارک الهی تا همیشه کنارهم با عشق باشیم و زندگی کنیم که زیباترین نعمت دنیاست ...
تولدت مبارک رز خوش رنگ من
تو بهترین و زیباترین گل رز دنیا هستی عاشقتم و تا ابد عاشقونه وجود پر از مهر و محبتتو میپرستم
خدایا هزاربار شکرت که مهربون ترین فرشتت رو برای من آفریدی و فرستادیش تو زندگی من که بهم نفس بده و بشه همنفسم
فدای همه وجودت بشم همه دنیای من ... گل رز زیبا و دوس داشتنی من
تا همیشه عاشقتم عشق ابدی من
تولدت مبارک نو رو گرمای زندگی من ...



تقدیم به تو که همه وجودمی به تو گل رز زیبای من ...
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد