همنفس
همنفس

همنفس

حس زیبای ارامش

سلام

اینروزا کمتر میام یعنی کمتر وقت میکنم بیام اما بخاطر مشکلات نیست بخاطر اینکه دارم زندگی رو تجربه میکنم و میفهممش. زندگی کردن به معنای واقعی و نفس کشیدن با هم نفسم با همه زندگیم. درسته هنوز فاصله ها تموم نشده هنوزم فاصله های فیزیکی هست اما مهم روح ادماس که بهم نزدیک باشه نه جسمشون . درسته هنوز نتونستم هم نفسمو ببینم اما حضورشو تو ثانیه هام و تو لحظه هام دارم حس میکنم. اینکه زندگی میده بهم. اینکه بهم امید به زندگی کردنو میده همین باعث شده خیلی از مشکلاتو غمایی که تو زندگی هستو نبینم و برام مهم نباشن . میدونین تا ادما نفس میکشن غما هم هستن و باعث میشن ادما از پا دربیان گاهی وقتا اونقدر زیاد میشن که ذره ذره ادمو خرد میکنن اما وجود یه هم نفس کسی که باهات باشه و درداتو بفهمه کسی که فقط حس حضورش بهت ارامش بده همین که حس کنی هستو میتونی باهاش دردو دل کنی و حرفاتو بهش بزنی و انم تورو بفهمه دیگه به نظرم با وجود این هم نفس دیدن غما و بها دادن بهشون کار اشتباهیه دیگه بعد از اون نباید گذاشت غم نابودت کنه. دیگه نباید بهش گوش کرد دیگه صداشو نباید شنید.

غم بی خیالتم صداتو نمیشنوم چون هم نفسم هست و کنارمه


آمدی از راه دوری تنگ زیبای بلوری

آمدی دیدی دلم را خسته در کنج صبوری

وقت تاریکای جاده با تو یک فانوس آمد

تشنه بودم قطره ای را با تو اقیانوس آمد

قصد دل کندن ندارم از تو ای دل کنده از خود

از تو ای برده دلم را تا شب خوب تولد

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم

پیش تو از یاد بردم روزهای سختی ام را


عشق مدیون تو هستم لحظه خوشبختیم را



اره غصه معنای ندارد تا تو میخندی برایم... هم نفسم  همیشه برام بخند تا غصه ها بی معنا بشن

گاز میدهم!!

سلام

یه شعری از یکی از دوستانم خوندم واقعا به دلم نشسته. بد نیست شما هم بخونین از دست ندینش به نظرم واقعا زیباست...



گاز می دهم!


کارگران مشغول کارند
تابلواش را که می بینم
سرعت را کم می کنم
اینجا را آسفالت می کنند
هر ده سال یک بار
این جا را می کَنند
هر ماه یک بار!
بی شباهت به قلب من نیست که
سالی یک روز شاد است
وسالی یک روزغمگین نیست
روز که نه!
شب
شبِ تولدت!
کیک اینجاست
روی صندلی خالی کنارم
گاز می دهم!
با دخترم امشب
نوش جانش می کنیم
8 سالش شده
و هرگز مادرش را ندیده!
در چشمانش
خیره که می شوم
قلبی که ندارم
نبضم باد می کند!!
فکر فردا شب
شادی همین یک شب را هم برایم زهر می کند!
با امروز شد
7 سال و 364 روز
که قلبم را خاک کرده اند
که تخت خوابمان
برایم بزرگ شده
که یک طرفش خالی ست!
خالی می ماند!
تا آخرش!
گاز می دهم!
موبایلت هنوز روشن است
نگذاشتم خاموش شود
همیشه شارژش می کنم!
از آن به خودم زنگ می زنم
تا آرام شوم
دیوانه ام
می دانم!
گاز می دهم!


محمد سعیدی
خرداد89

انتظار...

سلام...

چقدر خوبه بدونی بعد از یه مدتی که انتظار کشیدی حالا دیگه داره انتظارت سر میرسه. داره این انتظاره سخت به آخرش میرسه.

چقدر خوبه بدونی انتظارت نتیجه خوبی با خودش داره و میتونی به چیزی که می خوای برسی...

چقدر خوبه ... چه احساس خوبی داره که بدونی هم نفست بزودی دوباره میاد و با حرفاش و حضورش رنگ آرامش به تمام زندگیت میزنه...

اما ای کاش انتظار اصلی به آخرش برسه . زودتر بیاد روزی که بتونم گلمو ببینم . برسه روزی که دیگه جدایی نباشه. هیچ فاصله ای نباشه...

 گلم ، نفسم  دیروز گفتی باید صبر کنیم هنوز وقتش نرسیده که همو ببینیم. آره میدونم ، میدونم باید وقتش برسه اما این دله دیگه تاب نداره ، گلشو میخواد . چی بگم بهش؟ چی می تونم بگم؟ چه کاری میتونم انجام بدم؟ جز اینکه صبر کنم؟ جز اینکه نذارم دم بزنه؟ باشه بازم صبر میکنم...صبر میکنم تا اون روز برسه ...

انتظاری که تهش رسیدن به تو باشه هم برام شیرینه...







...!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلتنگی

سلام...

امروز خیلی دلتنگم ، خیلی ...

به قول محسن چاووشی همیشه خسته از روزای برفی...

تو این روزا با همه گرماش، اما بازم لحظه هام مثل روزای سرد برفیه...خسته ام ازین ساعتا...

اخه چرا باید فاصله بین دوتا هم نفس باشه؟

دلتنگم ، دلتنگ گلم ، همنفسم که بی نهایت دوسش دارم...

ای کاش هیچ فاصله ای نبود. ای کاش میشد... ای کاش برسه روزی که ببینمش و برای همیشه کنار هم باشیم، همیشه از وجود پاکش لذت ببرم...

ای کاش زودتر این فاصله ها از بین بره ...خدایا تو که داره این محبتو میبینی...تو که میدونی چقدر دوسش دارم تو که میدونی شده برام نفس، پس چرا ازم دوره؟ چرا وقتی میخوام باهاش حرف بزنم باید به جای خودش به عکسش حرفای دلمو بگم؟ 

ای خدااااااااا... شکرت... همین که تو همه لحظه هام هست برام کافیه ... صبر میکنم تا روزش برسه ... تا وقتش برسه...تا لحظه ای برسه که بتونم ببینمش و ...

خیلی دوست دارم گلم ... بی نهایت دوست دارم...

صبر میکنم تا اون روز ... صبر