همنفس
همنفس

همنفس

آره دیوونه ام!

سلام  همنفس من

فدای وجود پاک و مهربونت بشم . بازم بدجوری بیتابت شدم . بازم دلم برات تنگ شده ، اونقدر که دیگه ذره ذره وجودم داره اسم زیباتو فریاد میزنه. نمیتونم آرومش کنم . قلبم داره توی سینم جون میده . داره با همه حجمش خودشو به دیوار سینم میکوبه که شاید از این بند جسم آزاد بشه و بتونه به تو برسه بتونه پربکش به سمت تو . نمیدونم چرا اینقدر کم تحمل شده. هنوز نمیدونم چطور میتونه تا این حد بیتاب بشه ...

روحم داره از جسمم جدا میشه ... داره کنده میشه ...

هیچکسی نمیدونه چه حالی دارم هیچکس نمیتونه حالمو بفهمه ... نمیتونه ...

همه بهم میگن دیوونه ای . آره دیوونه ام ، دیوونه تو ، دیوونه گلم ، رز مهربونم ، دیوونه ام دیوونه همنفسمم. بذار همه بگن بذار همه دنیا بهم بگن دیوونه . اگر این حسو حال شیرین و لذت بینهایتی که از این انتظار ( که تهش تو هستی ، رسیدن به تو )  دارم تجربه میکنم ، دیوونگیه ، اره من دیوونه ام.

به قول محسن

هرکی منو میبینه فکر میکنه دیوونه ام

دیوونه تو هستم دردو بلات به جونم

همه هستی من تا ابد دوست دارم . هرچی که بشه ، هرچی که پیش بیاد ...

دوست دارم گل مهربونم


 

تقدیم به تو همنفس من...

نظرات 2 + ارسال نظر
sara جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:09 http://iransam.blogsky.com

salam
be manam sar bezan.agar ba tabadol link movafeghi khabaram bede.

محمد نادر سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:03 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
چطوری؟
خوبی؟
خوش میگزره بی محمد نادر؟
میگم این چند روزی که من نبودم چقدر اپ کردیا
منم متاسفم برات محسن رو خیلی گوش میدم
قشنگه نه؟
اپم عزیز
فداتــــــــ

به به سلام گل پسر
قربونت از احوال پرسیای رفقا خوبم
به قول محسن
بی دوست زندگی ، مرگ از تو بهتره
من که اپ هستم همیشه
محسن سلطان موزیک ایرانه به قولی شامهره پاپ
اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد