همنفس
همنفس

همنفس

لبخند واقعی ...

سلام همنفس من ...

رز مهربونم این روزا داره سخت میگذره چند هفته ای هست که همه چیز خیلی سخت شده ... برای من ، برای تو ، برای ما ، برای زندگیمون...
میدونم خیلی دلت گرفته ... میدونم ، اخه زندگیم چند وقتیه رنگ افتاب خنده های از ته دلتو ندیده...
همینم منو غمگین کرده ... غمم بخاطر سختیای روزگار نیست از اینکه تو خسته ای تو خوشحال نیستی غمگینم ...
کاش میشد و از دستم برمیاومد یه لبخند واقعی و از ته دلو بهت هدیه کنم تا دیگه انقدر دل مهربونت بی تاب و بی قرار و غمگین نباشه ...
درسته روزگار داره از همیشه بیشتر بهمون سخت میگیره اما من تو و عشق رویاییونو دارم محبت بینهایت و بی دریغتو دارم ... من همنفس دارم ... همینا بهم قدرت میده نیرو میده جواب بدیای روزگارو بدم... من تو رو دارم گل رز مهربون خودمو که همیشه با همه وجودش قلب مهربونش برام میتپه ...
بخند رز من بخند ... خودت میدونی صدای خنده های زیبات اهنگ ارامش بخشه زندگیمه ...
چند وقتیه تو زندگیم خبری از اون اهنگ زیبا و دوس داشتنی نیست...
دلتنگ صدای خنده هاتم همنفس...
خنده هات سبزه عیدن
خنده هاتو دوس دارم
منو با خنده صدا کن ... با خنده صدا کن...
این روزام میگذره و بالاخره به روزایی میرسیم که هردومون ارامش واقعی داشته باشیم ...
بیشتر از هر زمان دیگه ای عاشقتم عشق من ...


تقدیم به زیباترین حس زندگی ... تقدیم به تو که حس زیبای همنفس داشتن و همنفس بودنو به من هدیه دادی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد