همنفس
همنفس

همنفس

از اول بودم

سلام همنفس من 

دلم برات تنگ شده خیلی زیاد... فقط همین!

از اون شبی که اون جریانو برات تعریف کردم خیلی دلتنگیام بیشتر شده . نمیدونم وقتش بود بگم یا نه اما هرچی که بود دلم با دیدن اون مرواریدا دیگه بینهایت بیتاب شد و خودش دس خودشو رو کرد.  تا حالا چندین بار تو همچین شرایطی بود اما هر بار خودشو نگه داشت . هر بار صبوری کرد و صبوری تا به یه نقطه امن برسه . به نقطه ای که مطمئن شد رز بی اون، اون بی رز یعنی بودن اما نبودن

سلام همنفس من 

دلم برات تنگ شده خیلی زیاد... فقط همین!

از اون شبی که اون جریانو برات تعریف کردم خیلی دلتنگیام بیشتر شده . نمیدونم وقتش بود بگم یا نه اما هرچی که بود دلم با دیدن اون مرواریدا دیگه بینهایت بیتاب شد و خودش دس خودشو رو کرد.  تا حالا چندین بار تو همچین شرایطی بود اما هر بار خودشو نگه داشت . هر بار صبوری کرد و صبوری تا به یه نقطه امن برسه . به نقطه ای که مطمئن شد رز بی اون، اون بی رز یعنی بودن اما نبودن

وقتی به اینجا رسید تونست بگه که از اول منظورش از رز همون رز بود.

خب حالا که به اینجا رسید میخوام بگم که بهش افتخار میکنم ...

 بخاطر اینکه ، تو همه این سالها با همه مشکلاتی که داشت اما بازم وقتی که وقتش رسید دید و چقدر خوب و درست دید ...

بخاطر اینکه ، صبوری کرد تا رسید ...

بخاطر اینکه ، با همه شکستنا و خراب شدنا حتی یه قدم عقب نکشید ...

بخاطر اینکه ، تونست خیلی زود راه خودشو پیدا کنه ...

بخاطر اینکه ، و ...

بخاطر اینکه ، رزشو تا ابد تو خودش جا داد ...

بخاطر اینکه ، دلیل زنده بودنش ، هوای زنده موندنش ، عطر نفسهای رزشه

تا ابد باهاته باهاش باش...

دل تنگتم اما این دلتنگی با همه سختیاش خیلی شیرینه . من که ازش خوشم میاد . دلم میخواد تا وقتی که وقتش نشده این دلتنگیه همینطوری بمونه...

 


فقط همین!

 



تقدیم به تو گل زیبای من ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مذاب ها سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 http://mozabha.blogsky.com

سلام سام عزیز میبینم که خدا خواسته و برگشتی .... حالت چطوره دوست عزیز؟

سلام سپهر جان
اگر بذارن ، خوبم ...
ممنون از حضورت

پیام یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:08 http://khater.blogsky.com/

سلام خوبی سام عزیز اومدم یه سری به وب بزنم ببخشید که دیر به دیر میام گرفتارم بازم مثل همیشه قلمت عالی بود .
فداری تو و وبت و همه ی دوستداران چاوشی موفق باشی یا علی خداحافظ.

سلام پیام جان
میدونم میتونم درکت کنم گرفتاری همه این روزا زیاد شده
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد