همنفس
همنفس

همنفس

امروز من

سلام همنفس من ...

گلکم
ماه مهربونم
میدونی امروز دلم یکی از بهترین روزاشو گذروند. اخه امروز خیلی دلتنگت بود چیزایی پیش اومد که دلتنگ تر شد .نمیدونستم باید چیکار کنم.بحاطر مشکلاتی که هست حسابی دلم گرفته بود
که نمیتونم ... فقط گفتم ای کاش بشه صداتو بشنوم ... و شد ... اخ چه لذتی داره شنیدن صدات...
چقدر دلم تنگ شده بود برا صدای پر از مهربونیت برا ارامش بی نهایتی که تو صدات هست ...
بعدش اون اس و بعد دل دیوونه من که از همیشه دیوونه تر شد .
تو خوشیای خودش خوش بود دلم که دوباره اس دادی دیگه این بار به مرز جنون رسوندیش اخه همه حرفاشو شنیدی میتونی بشنوی بدون اینکه تلاشی کنه بدون اینکه کنارت باشه بدون
اینکه ...
خوشبختی یعنی این یعنی اینکه کسی که دوسش داری و دوست داره بفهمه چیزایی رو که تو دلت میگذره ...
خوشبختی یعنی اینکه کنارت نیست اما به یادت هست ...

دوست دارم گل رز عشق من



تقدیم به تو زیباترین و خوش عطرترین گل رز دنیا...