همنفس
همنفس

همنفس

مینویسم از تو

سلام همنفس من

فقط اومدم بگم

تا همیشه برات مینویسم و

بی نهایت دوستت دارم گل مهربون من







تقدیم به تو

همنفس من ...
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد نادر پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
چطوری؟
خوشحالم که هستی و مینویسی
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــون
نه من کسی رو سرکار نگذاشتم
اما اخه من یه جورایی بد زمینه سازی کردم
اینطوری میترسم بد اموزی داشته باشه
ببین ستمگر یه شئ خیلی عزیز واسه منه که ارومم میکنه
و کلا غم هام یادم میره
شاید کلا گفتم
و اینکه چرا میخوام اسم وبلاگو عوض کنم واسه اینه که فکر میکنم همه باید بدونن من با ستمگرم
نمیدونم تونستم منظورم رو درست بگم یا نه
به هرحال
خوشحالم که هستی
راستی یه وبلاگ هم واسه دانشگاهمون زدم
یه سر بزن ببین چطوره
http://shahabdanesh.blogsky.com/
فداتـــــــ

سلاااااااااااااااام داش محمد گل
راستش محمد خیلی دل کندن از اینجا برام سخت بود و فکر اینکه دیگه نمیتونم اینجا بنویسم تا مرز جنون منو میبرد اما به هر حال حل شد .
اما محمد جان اینطوری نمیشه کامل تو یه خصوصی برام توضیح بده ببینم جریان ستمگر چیه .
وب جدید مبارک ایشالله به یه وب پربار و پر بازدید تبدیل بشه
فقط نمیدونم چرا بهم ریخته بود؟ هم با فایر فاکس و هم با اکسپلور باز کردم هردوش یه جور نشون داد مشکل از کجاست؟
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد