همنفس
همنفس

همنفس

یه اتفاق...

سلام همنفس من ...
زیباترین و بهترین اتفاق زندگی من ...
باز یه اتفاق یا یه اشتباه یه ندونم کاری یا هرچیز دیگه دوباره یادم اورد که چی و کی روتو زندگیم دارم که خیلی وقتا با بی مهریام با اشتباهاتم اذیتش کردمو دل مهربونشو رنجوندم.
یادم اورد که اونطوری که باید قدر محبتای گل رزمو نمیدونم ... عشق من من زیباترین احساس دنیارو دارم و هر روز و هر ثانیه و هر لحظه ازش لبریزم اما اونطوری که باید و لایق این حس هست مراقبش نبودمو قدرشو ندونستم...
نمیدونم چرا ، چرا قبل از این اتفاق انقدر به زیبایی این احساس پی نبرده بودمو درکش نکرده بودم ...
گل من ...
رز زیبای من بهت قول میدم روزای خوبو زیبایی کنار هم داشته باشیم بهت قول میدم سال دیگه این موقع ها دیگه انقدر ناراحتو نگران جداییای طولانیمون نباشیم ... وقتی این مدت بگذره و تموم شه بعدش خیلی کارا و برنامه ها دارم که فقط و فقط وقتی ممکن میشه که دلیلی برا انجامشون داشته باشم و دلیل زندگی کردنم فقط تویی ماه مهربون من...
دلیل اینکه میخوام همه چیزو زیباتر تو زندگیم داشته باشم فقط وجود پر از مهرو محبت توئه ... دلیلش وجود زیبای توئه گل رز زیبای من ...
میدونی که یه روز نفسم بند اومده بودو از ظهر تا شب بین زمینو هوا بودم اما صب با انرژی ازخواب پاشدم برا اینکه دلیل بودنم نفسو همنفسم دوباره بهم اجازه داد تا از روح زیباش لبریز بشم و ریه هامو پر کنم از عطر نفساش. اره بهم اجازه داد باز همنفسش بمونم و تو هواش نفس بکشم و پرواز کنم تا اووج قله خوشبختی...
اینا رو نوشتم که هربار که خودم میام اینجا بخونمو یادم باشه دنیای بی تو که دنیا نیست زندونه...
بی عشق ازدنیا چی میمونه...
عاشقتر از همیشه عاشقتم همنفس رویایی من...




تقدیم به تو رویای زیبای زندگی من...
نظرات 4 + ارسال نظر
سپیدبال دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:23

سلام سام خوبی؟..
خوش بحال هم نفست...........
خوش بحالش که تورو داره...از صمیم قلب براتون ارزوی خوشبختی میکنم...

دختر بهار سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 http://www.girlofspring.blogfa.com

روی یک دیوار نوشته بود ارزش هرکس به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندیم پس به بهترین ها دل ببند.

دختر بهار دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:51 http://www.girlofspring.blogfa.com

هیچکس، هیچ فصلی را بر بهار ترجیح نمی دهد. بهار فصل
رهایی از "خاک" است.بیایید همه ی فصل ها بهاری بمانیم.

سرور یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:50 http://www.girlofspring.blogfa.com



امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا

تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره

تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی

اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

کریسمس مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد