همنفس
همنفس

همنفس

15

سلام همنفس من ...

شد



روز

گل رز من 15 روز گذشته و فقط...

گل من حالا بهتر شد. خیالم راحت تره . حالا حداقلش اینه دیگه اونطوری همه لحظه هام با استرس نمیگذره میدونم کجایی چکار میکنی و اینکه راحت تر میتونم از حالت باخبر بشم

بخدا برام سخت بود نمیدونی گل من هیچکسی نمیدونه ... شاید به نظر خیلیا اینا همش حرفه یا اگر واقعیته خیلی زیادیه . اما گل من...

ببخش که همش دعا کردم این روزا زودتر تموم شه ...

ببخش مهربونم

تا ابد دوست دارم همنفس من



تقدیم به تو گل رز مهربون من...

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهایی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 http://www.Tanhaee.TK

سلام.خوبی؟
وبلاگت قشنگه
معلومه عاشق بودی مثل خودم
به منم یه سر بزن
خوشحال میشم بیشتر بشناسمت

مهدی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:05 http://www.virtue.blogsky.com

سلام سام عزیز خوبی؟
شرمنده نمیدونم چرا دفعه پیش اینقدر سوتی دادم اما باور کن ساعتت هنوز جلوست.
راستی خوشحالم که حالا بعد از گذشت ۱۵ روز حالت بهتر شده و خیالت راحته.

سلام مهدی جان
اقا خداییش نمیدونم قضیه چیه برا خود من درسته نمیدونم چرا برای تو اینطوریه و چند ساعت جلوترو نشون میده...
مرسی داداش اما وضعیتم تازه شده مث روزای اول ولی بازم خدارو شکر
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد