همنفس
همنفس

همنفس

13 روز

سلام همنفس من...

امروزم بالاخره تموم شد و الان


روز گذشته ...


گل من خیلی حرف تو دلم هست که دوست داشتم بهت بگم اما

اما گلم میدونی که نمیتونم فعلا .

دلم میخواد زودتر تموم شه و من بتونم دوباره اونچیزایی که تو دلم هستو بدون اینکه نگران چیزی باشم بهت بگم . میترسم الان به زبون بیارمشون از بعدش میترسم اخه دیگه دس خودم نیست وقتی یه جمله بهت بگم دلم میخواد تا اخرشو بگم ولی میدونی که دلم چقدر بیتابته میترسم الان بگم و بعدش دیگه نتونم جمش کنم .

دلم میخواد داد بزنم و بگم دوست دارم اما باید صبر کنم تا تموم بشه . تا هم صبوری کردن یاد بگیرم و هم تنبیهی برای دل ... باشه.

تا یاد بگیره قدر بهترینا رو اونطوری که لایقشونه بدونه .

دوست دارم گل من...


تقدیم به تو همنفس من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد