همنفس
همنفس

همنفس

سال نوت مبارک همنفس مهربونم

سلام گل رز زیبای من
سال نوت مبارک همنفس مهربونم
 دوست دارم همه زندگی من بیشتر از همیشه و هر وقت دیگه ای دوست دارم
امشب خیلی دلم میخواد حرف بزنم برات بگم از دلم که چه حالیه ، بگم از روحم که چقدر تشنه مهربونیاته .
بگم از حسی که امروز همه وجودمو پر کرد که هنوزم مث همون لحظه خوندن اون اس ، قلبم عاشقانه تر از همیشه برات میتپه ...
الهی من فدای اشکای پاکت بشم.گریه هات منو میسوزونه نفس ، آتیش میگره قلبم وقتی اشکای پاک و نازت از رو گونه هات سرازیر میشن
الهی بمیرم برا صبرو طاقتت برای مهربونیای دل مهربونت که همیشه هوامو داشته
هنوزم یاد اون است که میوفتم اشکام امونم نمیده . همیشه منو با گذشت و بزرگواریت شرمنده کردی
مرسی فرشته من که انقدر مهربون و با گذشتی
از همیشه بیشتر دوست دارم همنفس من ...



تقدیم به تو فرشته مهربونم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
نکرت سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 http://aloode.blogsky.com/

سلام سام
بازم عیدت مبارک!

سلام محمد
عید توام مبارک
شاد باشی
ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد