همنفس
همنفس

همنفس

فریاد عشق...

سلام همنفس من...
تنها بهونه برا زندگی کردن و خوشبخت بودن من ، دلتنگ یه لحظه شنیدنتو دلتنگ یه لحظه پرواز تو اسمون ابی دل پر از مهربونیتم...
دلتنگ غرق شدن تو عطر نفسات و رها شدن تو ارامش محض کنارت بودنم ، دلیل بودنم...
 دلم میخواد اینبار زمان بگذره ، بگذره و بگذره تا بالاخره این دوری تموم شه که بتونم دوباره با خیال راحت چشامو ببندمو فریاد بزنم که این منم که غمی ندارمو خوشبختیم کنارمه که کنارش بودن یعنی خوشبخت بودن...
دلم میخواد تو چشم دنیا نگاه کنم با صدای خندهام گوش غمارو کر کنم که داد بزنم اره من همونم که داشتی زیر پاهات لهش میکردی حالا داره پرواز میکنم تو اسمون عشق... دلم میخواد فریاد بزنم بگم نه تو بلکه هیچ کس و هیچ چیز دیگه نمیتونه تا وقتی که همسفرو همنفسم کنارمه به دلم غم راه بده...
وقتی گل رزم ، نفسم کنارمه غمی ندارم ... وقتی میشنوم صدای خنده هاشو یعنی دنیا مال منه همه دنیا تو مشتمه با صدای خنده هاش تا اووج قله خوشبختی میرم ...
مگه خوشبختی یعنی چی مگه ادما چی میخوان جز ارامش... وقتی کسی که کنارته ودوسش داری سرشو میذاره رو شونه هاتو اروم باهات نجوا میکنه وقتی نوازشش میکنی و از عشق براش میگی و لبخندو رو لباش میبینی یعنی تو خوشبخت ترین ادم رو زمینی ...
رز زیبای من تا ابد بخاطر دل مهربونت بخاطر وجود پر از صداقتت بخاطر سادگی و بخاطر احساس ناب و خالصت بخاطر روح لطیفو زیبات که همیشه همه وجودمو پراز ارامشو عشق کرده ممنونم ... تا ابد ممنونتم که اومدی تو زندگیم و باعث شدی عشق واقعی رو ببینم ، درک و تجربه کنم  ...
عشق من مرسی بخاطر همه چیز...
تا ابد عاشقتم و عاشقونه میپرستمت که روح پر از زیباییت ، دل پاکو مهربونت لایق پرستشه ...




تقدیم به تو که خود عشقی عشق من ، همنفسم...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد