همنفس
همنفس

همنفس

سومین سال تولد وبلاگ همنفس...

سلام همنفس من ...
اینبار 2 تا پست با هم میذارم اما این یکمی فرق میکنه
باید یکمی زودتر این پستو میذاشتم اما خب فرصت نشد
اینم سومین خرداد عشق من
یعنی سومین سالیه که این وب حرفای دلمو بهت نشون میده...
خرداد 89 دلیل متولد شدن این وب تو بودی اما نمیدونستم کارم درسته یا نه اگه چیزی بنویسمو بعدا ببینی عکس العملت چی میشه اخه هنوز نگفته بودم عاشقتم...
اما دلو به دریا زدمو نشونت دادم وقتی فهمیدم خوشت اومده نمیدونی چه انرژی می گرفتم
همین شورو شوقی که برا هر پست نشون میدادی و اینکه میدیدم برات مهمه و همیشه میای و سر میزنی بهم انرژی میداد که هر روزبهترو بهترش کنم همینا باعث شد به وبو طراحی وب علاقه پیدا کنمو دلم بخواد یاد بگیرم تا یه روزی بتونم یه قالب قشنگ برا اینجا طراحی کنم قالبی که تک تک کداشو خودم بنویسم .
شاید به این زودیا نشه بخاطر خدمتم اما حتما یه روز این کارو میکنم عشق من .
دلم میخواد کاری کنم که وقتی میای اینجا زیباییاش چشای زیباتو نوازش کنه ...
دوست دارم رز دوس داشتنی من ...



تقدیم به تو رز زیبای من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد