همنفس
همنفس

همنفس

وقتش رسید همنفس...

سلام همنفس من...
عزیزکم ، بهترینم، مهربونترینم...
رز با احساس من میخوام یه چیزایی رو بگم که وقتی نیستم شاید دلم یکم اروم شه که گفتمو تو حتمن چندبار میخونیش...
قلب من اینبار با دفه های قبل فرق میکنه برام. نمیدونم دلیلش چیه اما حس بهتری دارم به این موضوع...
ازت میخوام قوی و صبور باشی تا بتونیم با نیروی عشقمون از این مرحله هم بگذریم. میخوام کنارم باشی شونه به شونه من توهم این راهو بیای تا به اونچیزی که میخوایم برسیم.
گل رز زیبای من یادت باشه همیشه بعد از هر سختی یه پاداشی وجود داره .هرچقدر سختی بیشتر باشه پاداش بزرگتری هم نصیبمون میشه. به آینده فکر کن
به زمانی که تموم میشه و اون وقت من وتو شروع میکنیم به ساختن . ساختنه همه اون چیزایی که ارزوشو داریم. به لحظه ای فکر کن که ذره ذره با وجودمون میسازیم... به لذت اون لحظه ها فکر کن عشق من...
منو تو از دنیا چیزی نمیخوایم جز باهم بودنمون جز اینکه بتونیم مثل حالا مثل روزایی که باهم بودیم با همه وجود درکنار هم باشیم ، برای هم باشیم ، عشقمونو بی دریغ ، خاص و خالص بهم بدیم...
این زمان این دوری این بی خبری و... همه و همه لازمه برا اینکه قدر این عشقو بیشتر بدونیم و قدر باهم بودنمونو بیشتر بدونیم ...
یادت باشه این عشق همونطوری که اون لحظه های زیبارو احتیاج داره به لحظه های سختم نیازمنده برای رشد... برای اینکه منو تو در کنار هم هر روز کامل تر بشیم...
دلم برای صدات برای نگاهت برای وجود مهربونت بینهایت تنگ میشه اما این دلتنگی هم قشنگه هم لذت داره اخه تهش رسیدن دوباره به توئه عشق من ...
رز من به روزی که تموم میشه فکر کن وقتی تموم شه میام میبینمت و با همه وجودم توآغوشم میگیرمت سرتو میچسبونم به سینم تا صدای قلبمو، قلبی که دلیل تپیدنش تویی بشنوی که چطور تو این مدت برای همچین لحظه ای خودشو دیوانه وار به دیواره سینم می کوبید برای رها شدنو رسیدن به تو ...
میگم تا شاید یکمی اروم شم ... ایمدوارم...
گل رز با احساس من فدای دل مهربونت بشم یادت باشه همه ادما مث تو خوبو مهربون نیستن ... عزیزکم یادت باشه دنیای ما پر از گرگه پر شده از علف های هرز ... مبادا مهربونیای دل مهربونت به این ادما باعث بشه گلبرگای زیبای احساست اسیب ببینن...
مبادا لحظه ای اجازه بدی از پاکی و سادگی روح زیبات سو استفاده بشه و دل بلوریو نازکتو بشکنن...
رز خوش عطر من بدون همیشه تو همه لحظه هام به یادتم و همه فکر و ذکر من وجود مهربونته
من فدای احساس پاکت بشم میخوام تواین پست شعر خوشکلی که برام گفتی رو بذارم شعری که وقتی میخوندی خودت صدای هق هقمو شنیدی بینهایت
زیباست خیلی قشنگه مرسی رز من مرسی ... تو بی نظیری ماه زیبای من...

وقتش رسید همنفس تنها دلیل بودن
برو خدانگهدار بهونه سرودن
بهار زندگیمو نسپری دست خزون
یه وخ نشی ستاره گم بشی تو کهکشون
روزای افتابیمو تو بارونیت میذارم
دو لقمه نون و غزل ... بیشتر از این ندارم
یه کاسه اشک و بوسه پشت سرت میپاشم
نگام کنی نمیشه که از چشات جداشم
برو خدا به همرات چشم و چراغ خونه م
بی شمع و بی ستاره منتظرت می مونم
منتظرم تا بیای نفس برام بیاری
قلبمو توی جیبت میذارم یادگاری
برو خدانگهدار دلیل زنده بودن
عاشقتم همنفس بهونه سرودن

من فدای احساست بشم گل رز مهربونم ...
خدایا ... همنفسم تو چقدر خوبو مهربونی بخدا عاشقتم تو بهترینی رز من بهترینی
مرسی عشق من چقدر احساست دوس داشتنیه با همه وجود احساس نابتو میخوام...حریص احساستم رز خوش عطر من...
به ارتقای ابدیت دوست دارم نفس...



تقدیم به تو مهربونترینم... عروس قصه های من...

نظرات 1 + ارسال نظر
FaATeMe سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:44 http://fateme.blogsky.com

آخــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد