همنفس
همنفس

همنفس

تعبیر رویای من و تو ...

سلام همنفس من ...
فک کردم پست قبلیم میشه اخرین پستی که قبل از رفتنم میزنم اما مث اینکه همه چیز جوری جلو رفت که بیام با نوشتن از تعبیر شدن یه رویا یه حالو هوای دیگه ای به اینجا بدم . یه جورایی دوس داشتم حتمن بیامو این پستو بذارم تا گل خوش عطر من هربار که اومدی اینجا همه اون لحظه هارو حس کنی...
خب ...
یه شبی تو یاهو حرف میزدیم ... یه رویا ساخته شد ...
 من و تو کنار دریا ...واقعن دور از همه چیز تو دنیای خودمون بشینیم کنار هم و باهم حرف بزنیم بتونم یه دل سیر نگات کنم بتونم با همه وجودم تورو تو اغوش محبتم بگیرم بهترین همنفس دنیا ...
خیلی قشنگ بود اما گفتی حیف که فقط یه رویاس...
گفتم یه روزی واقعی میشه ...
و شد ...
چقدر خوب بود لحظه دیدنت ...
وای باورم نمیشد یعنی این گل من بود؟ گل من که حالا تونسته بودم بغلش کنم؟
 ببخش دیوونه بازیمو اما بخدا دیگه طاقت نداشتم دس من نبود دلم میخواست فقط بغلت کنم بچسبونمت به خودم تا بتونی صدای قلبی رو که برای تو میتپه بشنوی ...
دوس نداشتم یه لحظه ازم جدا شی ...
میخوام یه چیزی روهم اعتراف کنم که تاحالا هنوز بهت نگفتم گل خوش عطر من
میدونی خیلی دوس داشتم یه روزی یه همچین مسیری رو که با هم قدم زدیم اون کوچه باریک پر از درخت ... خیلی دوس داشتم یه روزی یه همچین مسیری رو باهات قدم بزنم دستای مهربونتو محکم تودستم بگیرمو بهت بگم دوست دارم به صدای زیبا و پر از ارامشت گوش بدم...
چقدر قشنگ بود اون لحظه ها ...
راه رفتن رواون سنگای بزرگ ... گرفتن دستات تو دستم و نشستن کنار هم و رو به رومون تا چشم کار میکرد دریا بود و دریا
وقتی سرتو گذاشتی رو شونم اروم ترین لحظه زندگیمو تجربه کردم ...
یادته بهت همیشه میگفتم وقتی ارامش دارم که تو تو بغلم باشی...( میدونم که منظورمو خوب میفهمی ... )
باورم نمیشد اونجا من بودمو تو بودی و یه احساس و یه عشق عمیق و بی نهایت ...
چندبار بغض گلوموگرفت اما دلم نمیخواست گریه کنم اخه بهترین و اروم ترین لحظه های زندگیمو داشتم تجربه میکردم نمیخواستم با اشک خرابشون کنم...
گل رز خوش عطر من چقدر خوبه کنار تو نشستن و از عشق گفتن ...
ماه زیبای من تو بهترین حس دنیایی...
لحظه های کوتاهی که بینمون سکوت بود صدای موجا فضای خیلی قشنگی میساخت ...
ازت پرسید به چی فک میکنی اما نگفتم خودم به چی فک میکردم ...
داشتم به بهار فک میکردم ... بهاران من و تو ... بهار زندگی ما...
بهاری که از روز اول اومدنت تو زندگیم شروع شد و تا ابد همه فصلامو بهاری میکنه...
عزیزم خودت میدونی
فصل فصل تو که عشقه
4 فصل من بهاره
...
یه روزی به همه رویاهامون واقعی میشن مث همینی که امروز اتفاق افتاد مث همین رویا که واقعی شد برامون ...
اگه باز مث اون شب تو یاهو ، بهم بگی حیف که فقط یه رویاس
بازم با همون اطمینان بهت میگم یه روزی بهش میرسیم ، یه روزی واقعی میشه مهربونم...
لازمش فقط صبوری کردنه ... صبور باشیم درس میشه...
چقدر خوب و قشنگ بود لحظه دعا خوندنمون ... خیلی دوس داشتم یه بار اینطوری باهم و کنار هم دعا بخونیم ...
مرسی که کمکم کردی تا همه اینارو باهم بسازیم گل رز خوش عطر من
خداحافظی کردن ازت سخت ترین کار دنیا بوده و هست ...
خیلی سخته ... خیلی...
یادت باشه اونجا بهم قول دادی مراقب خودت باشی گل من مث همیشه رو قولت حساب میکنم مهربون ترین همنفس دنیا ...
عاشقتم عشق ابدی من ... عاشقتر از همیشه ...




تقدیم به زیباترین گل رز هستی ... گل رز زیبای من ...
نظرات 3 + ارسال نظر
دختر بهار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 http://www.girlofspring.blogfa.com


میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی، فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم .

الهه بیقرار شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:49 http://elaheye-mann.blogfa.com


خداحافظ گل مریم
گل مظلوم پر دردم
نشد با این تن زخمی
به آغوش تو برگردم

دختربهار پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 http://www.girlofspring .blogfa.com


هفت راز خوشبختی از کوروش کبیر : متنفر نباش ، عصبانی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن ، ببخش ، یک عشق خوب داشته باش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد