همنفس
همنفس

همنفس

دلتنگی

سلام همنفس من...

رز خوش عطر من ، فرشته مهربون من
دلــــــــــــــــــــــــــــــــــم برات تنگ شـــــــــــــــــــــــــــــده
برا نفسات ، برا حرفات ، برا خنده هات که من فدای خنده هات ...، برا شیطنت چشای زیبات ، برا مهربونیات ، برا حرص خوردنات ، برا صدای زیبات که اهنگ زندگیمه و...
گل من دلتنگتم ...
به قول تو اینبارم نشد...
اما
یادت باشه نفس دوتایی این جاده رو شروع کردیم تا تهشم دوتایی میریم هرچقدرم که دنیا و ادماش بخوان مانعمون بشن.
یادت باشه گل من اون کسی که داره باهات تو این مسیر میاد بینهایت دوست داره بیشتر از هرکس و هرچیز دیگه تو این دنیا
بیشتر از همه ادمایی که میتونن وجود دوس داشتنیتو دوس داشته باشن ...
یادت باشه این تویی که آرامش قلب منی و آرامش تو آرامش منه
و
یادت باشه دستای مهربونتو محکم تر از همیشه گرفتم
گل من
همیشه حواسم بهت هست ، همیشه مراقبتم ... اونقدر بهت محبت میکنم اونقدر عشقمو به پات میریزم تا یه روزی بیاد که هرگز ،حتا یه لحظه  احساس تنهایی نکنی ماه مهربونم
بی نهایت دوست دارم همنفس من
راستی نفس...
نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست...
کاش میموندی... نفس کشیدن توهواتم دوس داشتنیه ...

تقدیم به تو نبض زندگی من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد