همنفس
همنفس

همنفس

آرامش تو ...

سلام همنفس من...
گل من
گل رز خوش عطر من ، هیچ کسی نمیتونه باور کنه ، درک کنه که چجوری دوست دارم . هیچ کسی نمیدونه چقدر دوست دارم
خیلی سخته کسی رو دوس داشته باشی ، عاشقش باشی اما نتونی  حتا نصف اون احساسو ابراز کنی .
حسی که تو قلبته ، تو روحته ، مث خون تو بدنت جریان داره اما نتونی منتقلش کنی.
قسم به اشکام ، قسم به احساسم ، با همه وجودم فقط وفقط آرامش دورونی و واقعی تورو میخوام.
تویی که برام از همه چیز و
همه کس تو دنیا مهمتری . این تویی شدی همه روح و قلب من تو بودی که با احساست تو ذهن من یه گل رز زیبا رو ساختی.
من این گل رزو تا ابد میخوام با ذره ذره وجودم میخوامش
دلم میخواد همنفسم کنارم آرامش داشته باشه .
دوس دارم همیشه برق شادی رو تو چشای زیبات ببینم گلکم.

ای کاش بشه روزی بیاد که منم بتونم برات آرامش باشم ...
دوست دارم ماه مهربونم



تقدیم به تو که بهترینی ، همنفس من ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد