همنفس
همنفس

همنفس

یک سالگی وبلاگ همنفس

سلام همنفس من...

مهربونم بی نهایت دوست دارم
 یک سال شد...
اره شد یه سال که اینجا و تو این وب دارم برات مینویسم
میدونم خوب نمینویسم و نمیتونم اون چیزی رو که تو وجودمه تو قلبمه  ، تو نوشته هام برات بیارم اما همنفس من هر بار هرچیزی که نوشتم از صمیم قلبم بوده و همه اون حرفا رو از ته دلم گفتم تا بدونی چقدر دوست دارم و چقدر با تو بودن بهم لذت و ارامش میده که با تو بودنو تا ابد با همه وجودم میخوام.
همیشه از حسو حال درونیم نوشتم چون دلم میخواد ، گل رز من ،بدونی باغبونت همه زندگیش همین گل رز زیبا و خوش عطرشه که تو این دنیا همه دل خوشیش گل رزشه
همه هستیش همنفسشه
همنفس من ، تموم دنیای من ، ارامش تو ارامش منه و شادی تو شادی من
بدون اگر غم همه دنیا تو دلم باشه با یه خنده تو از بین میره
همیشه بخند که وقتی میخندی زیباتر از همیشه میشی و دلم برات پر میزنه
همنفسم عشق تو نبض زندگی و صدات اهنگ زندگی منه
تا ابد دوست دارم گل رز زیبای من



تقدیم به تو مهربونترین همنفس دنیا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد