همنفس
همنفس

همنفس

دوست دارم...

سلام همنفس من ...

گل رز مهربون من به ارتقای ابدیت دوست دارم
دوست دارم نه فقط بخاطر جسم زیبات که بخاطر روح پاکت
دوست دارم نه فقط برای همصحبت بودن که بخاطر همنفس بودن
دوست دارم نه فقط بخاطر گذشته ها که بخاطر وجود بهار با هم بودن
دوست دارم نه فقط بخاطر جمله های زیبات که بخاطر خلوص واژه هات
دوست دارم نه فقط بخاطر خواسته های دلم که بخاطر مهربونیای دل مهربونت
دوست دارم نه فقط بخاطر باهم بودن تا ته این جاده که بخاطر کنارهم بودن تا ابد
دوست دارم نه فقط بخاطر بودنت توزندگیم که به خاطر همسفر شدن تو مسیر زندگی

 و دوست دارم تنها جمله ایست که هرگز تکراری نمی شود و خوب میدانم که میدانی ...


تقدیم به تو گل رز زیبای من...
نظرات 1 + ارسال نظر
گلناز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:32

عالی بود خیلی با احساس ولطیف خوشم اومد نوشته هاتو بنام خودت رای عزیزم فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد