همنفس
همنفس

همنفس

37 روز

سلام همنفس من ...
شد

روز
بازم سکوت ... چقدر خوب میتونه همه حرفامو بگه ...
حرفایی که برا گفتنشون هزارتا مانع وجود داره ...
هزارتا نباید ...
سکوت من یه فریاده...

دوست دارم گل من ...



تقدیم به تو همنفس من...
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:02 http://www.virtue.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
منم همین طورم یعنی با سکوت خیلی راحت
میتونم حرفامو بزنم اما مشکلی که هست میدونی چیه؟!!
هیچ کسی نیست که حرفامو بفهمه!
جدی میگم
ای کاش همین قدر راحت که میشد با سکوت حرف زد همین جوری هم میشد سکوت دیگران رو معنی کرد.
البته برای یه افراد خاص میشه.
موفق باشی گلم.

سلام مهدی داداش
اره با سکوت میشه، خیلیم خوب میشه این کارو کرد
خیلی وقتا که یه کوه حرف دارم و میونم که چجوری و از کجا بگم تا بقیه بفهمن ترجیح میدم فقط سکوت کنم اینطوری اونایی که باید بفهمن میفهمن ...
ایشالله پیدا میشه کسی که بتونه سکوتتو معنی کنه ...
مرسی مهدی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد