همنفس
همنفس

همنفس

چاردیواری

سلام همنفس من ...گل مهربون من

 دلتنگتم از همیشه بیشتر، از هروقت دیگه ای بیشتر دلم برات تنگ شده .                                                                             

فکر نمیکردم اینبار اینطوری بشه تا این اندازه دوریت برام سخت بشه. اخه اینبار فرق داشت مث دفعه های قبل نبود. خیالم راحت تر بود ولی نمیدونم چجوری بگم اما از همیشه سخت تر شده بود. خیلی سخت...

سلام همنفس من ...گل مهربون من

 دلتنگتم از همیشه بیشتر، از هروقت دیگه ای بیشتر دلم برات تنگ شده .                                                                             

فکر نمیکردم اینبار اینطوری بشه تا این اندازه دوریت برام سخت بشه. اخه اینبار فرق داشت مث دفعه های قبل نبود. خیالم راحت تر بود ولی نمیدونم چجوری بگم اما از همیشه سخت تر شده بود. خیلی سخت...

تا دوری از خونه

 این خونه ویرونه

حال منم پریشونه

شب جای چشماتو نمیگیره

حتی دنیا جاتو نمیگیره

اشک از چشمام سیره

میریزه میمیره

دلم آروم نمیگیره

با منو دلتنگی ، تو این چار دیواری

تنها مونده از تو ، یه عکس یادگاری

مردم از صبوری ، از این همه دوری

میگی طاقت بیار ، آخه بگو چجوری

دیگه نمیتونم

دور از تو بمونم

میخوام از تو بگم ، تا آخر دنیا

دلتنگتم زود بیا

تا روی ماهتو نمیبینه

دل ، رنگ شادیرو، نمیبینه

سهم دلم اینه ،  تنها و غمگین

یه روز خوش نمیبینه

 

گل مهربون من ، زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مردم از صبوری...

بینهایت دلتنگتم نمیدونم قراره اینبار تا کی طول بکشه...اما

تا روی ماهتو نمیبینه

دل ، رنگ شادیرو، نمیبینه

منو ببخش که اینطوری آرزو میکنم که زودتر تموم شه . میدونم خیلی خودخواهیه خیلی خودبینی اما...

بینهایت دلتنگتم آرامش وجود من

میخوام بازم ازت بخاطر تعبیر یه رویا و دادن یه تصویر رویایی و زیبای دیگه تشکر کنم

تا ابد ممنونتم بهترین لحظه ساز زندگیم

تا روی ماهتو ، سهم دلم اینه


 

تقیدم به تو همنفس من...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:42 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
چطوری؟
خوبی؟
دعا میکنم هر چه زود تر دلتنگیت به وصال برسه
قربانت

ارغوان چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://setareyeceshmakzan.blogsky.com

سلام
خیلی بد دلی تنگ شه اونم برای کسی که دوره یا نمیشه دیدش
به ماهم سر بزن
موفق باشی

سلام
اره خیلی بده
حتی دنیا جاشو نمیگیره...
حتما

محمد نادر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:49

سلام
عیدت مبارک!

سلام
ممنون خلاصه مفید
عید توام مبارک داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد