همنفس
همنفس

همنفس

تولد

سلااااااااااام

آخ که چه لذتی داره از شر همه چیزایی که تمام عمر آزارت میداده خلاص بشی .

آزاد بشی از اون چیزایی که همیشه موقعی که تو خلوت خودت بودی تمام ذهنو و فکرتو درگیر خودش میکرد و حتی فکر کردن بهشون باعث این میشده که آرزو کنی ای کاش هیچوقت اون روزا نبود.

خیلی بده اگر همش تو بهترین دورانی که یه آدم میتونه داشته باشه اتفاق بیفته. تو دوران بچگی ...

وقتی یاد اون دوران میفتم آرزو میکنم که ای کاش هیچوقت اون دوره نبود ... هیچوقت نبود...

مهم نیست دیگه هر چی که بود تموم شد . امشب خیلی چیزا برا همیشه پاک شد . خیلی چیزایی که آزار دهنده بود پاک شد ، محو شد . اونم با مهربون ترین دستای دنیا...

دستای پاک و مهربونی که بی دریغ همه محبت  دنیا رو به دل دیوونه من داده.

بی نهایت دوست دارم همنفس من...

امشب یکی از بهترین شبای عمرمه  برای اینکه امشب از همه اون بدیا کنده شدم برای اینکه ...

قرار بود چند وقت پیشه یه کاری انجام بدم اما نشد یعنی هنوز زود بود اما امشب دبگه وقتشه

تولد خودم مبارک...


یه شروع تازه بدون اون همه فکرای آزار دهنده ، بدون اون دوران...

بخاطر همه چیز ممنوم ازت همنفس من

بی نهایت دوست دارم مهربون ترین گل دنیا


  

تقدیم به تو همنفس من...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام.
چطوری؟
شرمنده ام بخدا .
حق داری هرچی بگی . اما اون روز خیلی حالم بد بود و تا پای مرگ رفتم یعنی تا پای مرگ خودمو بردم و حیف شد تنها نبودم وگرنه الان . . .
خلاصه ازت میخوام ببخشم.
تولدته؟
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی خوشحالم .
فداتــــــــــــ

به سلام داداش محمد گل
دشمنت شرمنده این حرفا چیه
میتونم درکت کنم میتونم بفهممت که یه لحظه هایی تو زندگی ادم هست که خیلی براش سخت و غیر قابل تحمله گه گاهیم تو این موقعیتا کارایی میکنه... حتما توام برات همینطور بوده
من کی باشم ببخشم . ما دوست داریم داداش
تولد؟ اره یه جورایی تولدمه
مرسی که اومدی

محمد نادر جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیزم
______________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_____اپم__________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$________________

محمد نادر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:35 http://www.soillover.blogsky.com

سلام دادا
چطوری؟
خوبه منم بگم الله اکبر کجایی پسر؟
نیستیا
به یادتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد