همنفس
همنفس

همنفس

هشت مرداد

امروز هشت مرداد است.

سال روز آغازت مبارک

محسن چاوشی

 

تا به امروز برایت ننوشته بودم. نمی دانم شاید هم هرگز دیگر ننویسم. می دانم امروز برای گله و گله گذاری شاید روز مناسبی نباشد. اما این روز بهانه ای شد تا برایت بنویسم شاید هم هرگز دیگر هیچ بهانه ای برای از تو نوشتن نیافتم. شاید همه اش را از بین ببری.

می دانم نمی خوانی ، می دانم نمی بینی، می دانم دیگر وقتی برای خواندن دلنوشته های عاشقانت نداری. خودت خواستی که نداشته باشی. خودت از عاشقانت هر روز بیشتر فاصله گرفته ای. هر روز بیشتر دور شده ای. می دانم نمی خوانی، اما می نویسم به قول خودت

به تسلای دلم

شاید این چنین آرام شوم .

هنوز عاشقانه ، عاشقانه هایت را گوش می دهم . هنوز با تو می خوانم و گریه می کنم. با ناله های مصنوعیت نه ، با آن صدای خش دارو محکمت که از درد می خواند.

بس است ... تا به کی توضیح واضحات؟ خودت هم خوب می دانی تغییر کرده ای. خوب می دانی دیگر محسن چاوشی چند سال پیش نیستی. اما

هنوز دوستت دارم هر چند به قول خودت

 

دلگیر دلگیرم از او

از او و آینه هایش

آن خودپسندی که دل را

خون می کند ادعایش

او سر به بالا و مغرور

غافل از اینکه همیشه

مردی علارغم مردی

افتاده بر دست و پایش

 

اما از عشقت نمی گذرم حتی اگر دیگر مثل سابق نخوانی. باز هم همان آهنگ های گذشته ات را با گوش دل می شنوم به امید روزی که باز هم مثل گذشته از درد بخوانی با همان لحن نه با ناله های مصنوعی...

خوش باش سلطان امروز همه جای این دنیای مجازی تبریک تولدت را می بینی...

یکی برایت پوستری ساخته ، دیگری از صمیم قلب شعری برایت سروده و یکی دیگر از نهایت احساسش چند خطی برایت نوشته

شاید هم کسی مثل من از تو گلایه کرده باشد

اما

تو کدام را میبینی؟ کدام یکی را میتوانی ببینی؟ کدام را خواهی فهمید؟ میتوانی احساسات عاشقانت را درک کنی؟

میتوانی؟ اگر جوابت منفیست که هیچ... اما اگر جوابت آریست پس چرا تا این اندازه دوری؟

 مهم نیست  از ما دور ، اما به خودت نزدیک باش

هنوز هم دوستت دارم محسن چاوشی

تولدت مبارک رفیق من ...

تا ابد محکم بخوان

نظرات 3 + ارسال نظر
مذاب ها سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 http://mozabha.blogsky.com

سلام سام عزیز
انگار از شخص مذکور خیلی دلگیری !
جوشش احساساتت را کنترل کن دوست من همانقدر که محسن میتواند عزیز باشد تو هم میتوانی باشی .... در این دنیا هرکسی قابلیت هایی دارد شما هم قابلیت هایی دارید که اگر در صدد شناخت و پرورش آنها همت کنید قبل از اینکه اینگونه عاشق باشید معشوق میشوید.... در مذاب ها منتظرت هستم دوست عزیزم.

سلام سپهر عزیز
راست میگی ازش دلگیرم خیلیم دلگیرم
اما
مهم نیست چون من عاشقشم و دوسش دارم و این عشق یک طرفه س و این دلگیر بودنم از اون تاوان این عشق یک طرفه س. من تاوانشو میدم چون هنوزم عاشقشم و یه عاشق هرچقدرم که از معشوقش دلگیر باشه بازم اونو دوستش داره. من عاشق صدای زخمیشم که از درد برام میخوند ...
ممنونم ازت که بهم سر زدی و مرسی از نظر زیبات
حتما بهت سر میزنم و مثل همیشه از مطالب زیبات لذت میبرم.

محمد نادر پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
چطوری؟
خوبی؟
منو یادت مونده؟
تبریک با کلی تاخیر
اما چرا اینقدر غمگین تر از من؟

سلام محمد جان
قربانت خوبم
اختیار داری دوست عزیز مگه میشه دوستای خوبی مثل شما رو فراموش کرد؟
ببخش اگر کمتر میام وبت شرمنده یکم گرفتارم .
اما سعی میکنم از این به بعد بیشتر به دوستای خوبم سر بزنم
خب دیگه گاهی وقتا اینطوریه ...

مذاب ها دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 http://mozabha.blogsky.com

سلام سام عزیز
اومدم به خونه ات تا فکر نکنی اگه نمیای قابل فراموش شدنی
نمیدونم چرا کم پیدایی اما هر کجا که هستی برایت آرزوی سعادت دارم.....

.....عشق تا مرحله ایی از تولدش ، عشق است و پس از عبور از مرز عشق در دوست داشتن بی تاب میشود ، گویی که دیگر صاحبش، خودش نیست و برای خودش نیست ، احساس، رنگ میبازد و یقین شکل میگیرد و این باور در تمام تار و پود وجود رخنه میکند که دیگر متعلق به خود نیستی ! و...... ادامه در مذاب ها.... به امید دیدارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد