همنفس
همنفس

همنفس

تولد مبارک همنفسم

یه سلام

سلااااااااااااااام همنفس من

خیلی خوشحالم

امروز یه روز مقدسه یکی از بهترین روزای خداست

امروز تولد بهترین و مهربون ترین و زیباترین گل باغ هستیه

امروز تولد کسی که عاشقونه دوسش دارم



چند سال پیش خدا تو یه همچین روزی یکی از بهترین فرشته هاشو فرستاد رو زمین. خدا اونو فرستاد تا سال ها بعد بشه همنفس یه ادم بی نفس. بشه گلش ، بشه همه زندگی یه ادمی که تا قبل از اومدن این فرشته هیچی از زندگی و زندگی کردن نمیدونست فقط شبا رو با گریه به روز میرسوند و روزا رو با غم بی کسی و بی همنفسی به شب...

 اما هر چی بود تموم شد یه روزی که وقتش رسید خدا اون فرشته مهربونو سر راهم قرار داد و گفت ازش مراقبت کن این زیباترین و مهربون ترین گل دنیاست که من بهت دادم قدرشو بدون من محبت بینتونو ابدی کردم .

خدایا تا امروز هر کاری کردم هرکاری که حتی یه لحظه این فرشته مهربونت ازم ناراحت نشه اما گاهیم از رو محبت زیادی اذیتش میکردم امیدوارم هم خودت و هم این فرشته مهربونت منو بخشیده باشین. خدایا قول میدم بیشتر از همیشه مراقبش باشم بهم کمک کن که بتونم و لایق این گل مهربون و زیبا باشم.

دوستت دارم بی نهایت ... تا ابد

گل من ، همنفس مهربونم


تولدت مبارک



روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت کنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن 

  تولدت مبارک







طحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو...
کاش می شد امروز تموم نشه ...
کاش می شد یه جشن بزرگ برات بگیرم و کنار هم باشیم اما...
بازم تبریک گل مهربون من ایشاالله یه روزی میاد باهم تولدتو جشن بگیریم ...
دلم میخواد فریاد بزنم و بگم تا ابد دوستت دارم همنفسم
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
مبارک باشه
تولد هم نفستون
ایشاالله که تولد ۱۲۰ سالگیشو تو همین وبلاگ جشن بگیری
برا هر دوتون ارزوی بهترین هارو میکنم
ممنون که دعوتم کردی عزیز
قربانت

سلام محمد جان
ممنون ازت
مرسی که اومدی
خوشحالم کردی...

مذاب ها شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 http://mozabha.blogsky.com

سلام سام عزیز
تولد عشقتو صمیمانه بهت تبریک میگمعزیزم و بهترین روزها رو برای شما آرزومندم امیدوارم در کنار هم همیشه همچون بهار سبز و با طراوت و شکوفا باشید و صد سال دیگر در چنین روز هایی در همین وب چنین جشن با شکوهی را در کنار هم و همهء عزیزانتان بگیرید .... شاد و سرافراز و ماندگار باشید عزیزان من.

سلام سپهر عزیز
ممنون از حضورت و مرسی از نظر زیبات
موفق باشی

مذاب ها دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:56 http://mozabha.blogsky.com

..... کسی می آید

وقتیکه بیاید

پدرم دست های پینه بسته اش را....

قامت شکسته اش را ....

و دل خسته اش را به استقبالش میبرد !

تا به او بگوید از مرگ محمد تا کنون

کسی بوسه بر دست های او نزده !

کسی می آید

کسی که مفهوم بوسهء جدش را میداند....

و قرن ها دلش برای آن بوسهء مقدس

سخت تنگ شده !.....


سلام سام عزیز عیتان مبارک.... با دلنوشته ایی بروزم خوشحالم میکنی به مذاب ها سری بزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد