همنفس
همنفس

همنفس

...

سلام ...

سلام همنفس من

همیشه وقتی عصبی بودم ،اگر کاری کردم یا تصمیمی گرفتم بعدش ازش پشیمون شدم. دلم نمیخواست تو این وب چیزی از ....بگم. دلم نمیخواست فضای اینجا رو که برام یه حالو هوای دیگه ای داره ، برام اینهمه مقدسه ، با حرف زدن درمورد چیزایی که دیگه هیچ ارزشی برام ندارن خراب کنم .

پست قبلو تو زمانی که عصبی بودم زدم . افکارم آشفته بودو خسته شده بودم بدون اینکه فکر کنم هرچیزی که اون لحظه به ذهنم می رسید نوشتم. حالا پشیمونم چرا با گفتن اونا نباید اون حرفا رو حداقل اینجا میزدم اما ...

قرار بود حذفش کنم ...

برام مهم نیست بود و نبود اون آدم . از اولش تو زندگی من جایی نداشته و حالا هم نداره هیچ وقت دیگه هم نمیتونه داشته باشه . برای همیشه ذهنمو از اون و هر چیزی که مربوط به اون بوده پاک کردم . برام مهم نیست که باشه یا نه. گل من من تورو دارم ، همنفسمو ، آرامش وجودمو...


این شعر محسن چاوشی واقعا قشنگه


تو شعرای سپید من جایی نمونده واسه تو

سیاهی و دربه دری از روزگار من برو

برو دیگه دوس ندارم یه لحظه پیشم بمونی

دیگه نمیخوام تو گوشم شعرای غمگین بخونی

دنیای من روشنه و تو دشمن روشنیا

خورشید من داره میاد بی سرو پای رو سیاه

می خوام روزای خوب من شکنجه جونت بشه

سپیدیای من تورو تا مرز مردن بکشه

اگه نمیری ام بدون که دشمن جون منی

دلم میخواد هر جوری هست کنار من جون بکنی

سیاهی و دربه دری غصه نا تموم من

چقدر باید گریه کنم از من و گریه دل بکن

دختر ماه و مهر من اومده و پشت دره

اونم دلش میخواد غمو از روزگارم ببره


میدونم این تصویر تکراریه و تو یه پست دیگه ازش استفاده کردم اما واقعا روزگار الان منو نشون میده. زمانی که ساختمش هم تا این اندازه بهم نزدیک نبود





نظرات 5 + ارسال نظر
محمد نادر شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:33 http://www.soillover.blogsky.com

خانه ام بی آتش ،

دست هایم بی حس و نگاهم نگران ...

می توانی تو بیا ، سر این قصه بگیر و بنویس

این قلم ، این کاغذ ، این همه مورد خوب !!!

سلام عزیزم
اپم
تشریف بیارین خوشحال میشم

محمد نادر شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 http://www.soillover.blogsky.com

سلام سام
چطوری عزیزم؟
امیدوارم هر جا هستی شاد باشی
و راستی عیدتون هم مبارک
خواستم بگم که من بی اجازتون می خوام لینکتون کنم
اشکال که نداره؟
اگه داشته باشه هم دیگه فایده ای نداره!
:دی
پرسید کدام راه نزدیک تر است ؟ گفتم به کجا ؟ گفت به خلوتگه دوست ، گفتم مگر تو فاصله ای میبینی بین آنکس که دل ما همه منزلگه اوست !

VpnServ Team شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://www.1.vpnserv.info

با سلام
آدرس جدید سایت وی پی ان سرو
پرسرعت ترین وی پی ان را با ما تجربه کنید

محمد نادر دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 http://www.soillover.blogsky.com

بیراهه رفته بودم
آن شب
دستم را گرفته بود و می کشید
زین بعد همه عمرم را
بیراهه خواهم رفت

مذاب ها چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 http://mozabha.blogsky.com

گل من.... با تو بهارم .....بی تو...... آن خزانم.... که از تنهایی برگ هایم بریزند بر خاک..... گل من .... با من باش ... که تنم سبز بماند چون تاک (سایه روشن).

سلام سام عزیز خوشحالم که اینقدر همنفست برایت عزیز و دوست داشتنیه.... امیدوارم تا همیشه این لحظه های مقدس برای شما مقدس بمونه و تا همیشه بهاری باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد